loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

* تشییع و تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در وزارت کشور   ۱۴۰۰/۱۰/۲۶ پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور وزیر کشور، امام جمعه موقت تهران و جمعی از خانواده شهدا در وزارت کشور ت

طاهر مهدوی بازدید : 44 یکشنبه 26 دی 1400 نظرات (0)

*

تشییع و تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در وزارت کشور

  ۱۴۰۰/۱۰/۲۶

تشییع و تدفین پیکر مطهر شهدای گمنام در وزارت کشورتشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس در وزارت کشور | خبرگزاری صدا و سیما

پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور وزیر کشور، امام جمعه موقت تهران و جمعی از خانواده شهدا در وزارت کشور تشییع و تدفین شد.

احمد وحیدی، وزیر کشور در این مراسم با تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)، گفت: یاد شهیدان دائما در این مکان پراکنده است و وجود نازنین آنها را از این به بعد اینجا خواهیم داشت و همه ما مورد توجه، نظارت، شفاعت و هدایت این شهدای بزرگ قرار خواهیم داشت.
به گزارش ایرنا، وی با خوش‌آمدگویی به این دو شهید ۱۹ و ۲۴ ساله، ابراز داشت: شما با خود برکت، نور، صفا و پاکی آوردید.
وزیر کشور خاطرنشان کرد: شهدا مظهر همه پاکی‌ها و از خودگذشتگی‌ها هستند و خدا را شاکریم که به ما این توفیق را داد از این پس در محضر این شهدا باشیم و با ادامه دادن راه شهدا با آنها تجدید بیعت کنیم.
این مراسم با حضور کارکنان وزارت کشور و جمعی از خانواده‌های شهدا همراه بود.
پیکر مطهر این شهدا پس از اقامه نماز به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد در حیاط وزارت کشور تدفین شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟