loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. بیانیه مجمع جهانی بیداری اسلامی در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان فلسطینی در رفح  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای حملات و جنایات وحشیانه رژی

طاهر مهدوی بازدید : 2 پنجشنبه 10 خرداد 1403 نظرات (0)

.

بیانیه مجمع جهانی بیداری اسلامی در محکومیت

حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان فلسطینی در رفح 

۱۴۰۳/۰۳/۰۹

‫مجمع جهانی بیداری اسلامی - ایسنا‬‎

مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای حملات و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به اردوگاه رفح را محکوم و تصریح کرد: این جنایات حاکی از استیصال و عجز رژیم غاصب صهیونیستی در مقابل ملت بزرگ فلسطین و اراده آهنین، شگفت‌انگیز و ستودنی مردم غزه است.
در بحبوحه جنگ غزه که تاکنون با شکست سنگین رژیم جنایتکار صهیونیستی همراه شده است، این رژیم تروریست یک‌بار دیگر با عبور از خطوط قرمز انسانی که در جنگ‌ها نیز باید محترم شمرده شود، محل اسکان آوارگان فلسطینی در رفح را با جنگنده‌های خود هدف قرار داد که تاکنون منجر به شهادت بیش از ۴۵ فلسطینی شده است که اغلب از زنان و کودکان بودند.
این جنایت بزرگ که در ادامه نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه انجام شد، هرگز نشانه قدرت نیست، بلکه حاکی از استیصال و عجز رژیم غاصب در مقابل ملت بزرگ فلسطین و اراده آهنین، شگفت‌انگیز و ستودنی مردم غزه است که مقاومت و شهادت را بر همزیستی با صهیونیست‌های جنایتکار ترجیح داده و هرگز زیر بار زورگویی و سازش نرفته‌اند. 
اگرچه شهادت زنان و کودکان فلسطینی در غزه و رفح دردناک است، اما دردناک‌تر از آن سکوت و مماشات دولت‌های غربی و بخشی از حکام عربی و اسلامی در مقابل چنین جنایاتی است که بیش از پیش موجبات گستاخی و خشونت صهیونیست‌ها علیه مردم غزه و رفح در جنگ اخیر را فراهم کرده است.
بی‌شک نقش آمریکا و برخی دولت‌های غربی در حمله به رفح و به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان آواره که در طول تاریخ بشر کم‌سابقه است، گناه نابخشودنی است که هرگز قابل چشم‌پوشی نخواهد بود.
حمله اخیر جنگنده‌های صهیونیستی به محل اسکان آوارگان فلسطینی در رفح و زنده زنده سوختن زنان و کودکان در چادرها جنایت هولناکی است که نشان می‌دهد مواضع بین‌المللی برای توقف تجاوز به غزه کارساز نیست، بنابراین ضرورت دارد تا در اسرع وقت مجامع بین‌المللی و عربی و اسلامی از اکتفای به صدور بیانیه‌های محکومیت و نشست‌های غیرمؤثر خودداری نموده و مکانیسم‌های عملی و مؤثر در عرصه‌های مختلف سیاسی، حقوقی، اقتصادی و... را برای توقف ماشین کشتار رژیم نژادپرست صهیونیستی در غزه و رفح را به کار گیرند. 
در پایان تأکید می‌شود که رژیم صهیونیستی و کابینه جنگ نتانیاهو چاره‌ای جز پذیرش شکست در جنگ غزه را ندارد؛ فرسایشی کردن جنگ که تنها گزینه نتانیاهو برای بقا در قدرت است، هرگز نمی‌تواند چیزی از شکست‌های مستمر رژیم جنایتکار در غزه بکاهد یا آن را جبران کند.
این در حالی است که تداوم جنایت‌های وحشیانه صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی نه‌تنها باعث گسترش خشم و انزجار افکار عمومی جهان از جنایتکاران صهیونیستی می‌شود بلکه موجب می‌گردد تا گروه‌های مقاومت نیز بیش از پیش به شروط خود در مذاکرات یعنی آتش‌بس دائمی، خروج کامل نیروهای اشغالگر از نوار غزه، بازگشت آوارگان به تمامی شهرها و روستاهای خود در نوار غزه و آغاز روند بازسازی کامل این منطقه پایبند باشند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟