loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. سردار تنگسیری: ولایتمداری شهید رئیسی قابل کتمان نیست   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ سردار پاسدار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در آیین گرامیداشت شهدای خدمت و شهدای فتح خرمشهر ش

طاهر مهدوی بازدید : 3 یکشنبه 06 خرداد 1403 نظرات (0)
.
سردار تنگسیری:
ولایتمداری شهید رئیسی قابل کتمان نیست
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵

‫شهید آیت‌الله «رئیسی» ولایتمدار، خستگی‌ناپذیر و مردمی بود‬‎

سردار پاسدار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در آیین گرامیداشت شهدای خدمت و شهدای فتح خرمشهر شهرستان‌های لامرد و مُهر، وجود علما و بزرگان را نقطه عطف این دو شهرستان دانست و اظهار داشت: شهادت اتفاقی نیست، خدا شهدا را گلچین می‌کند همان‌گونه که شهدای خدمت را انتخاب کرد. 
وی ادامه داد: شهید رئیسی اخلاص و توکل بر خدا داشت، یک روز جمعه در منزل نبود و اینکه دو روز بعد از رای اعتماد مجلس به وزیران دولت سیزدهم به خوزستان سفر کرد، نشان داد که او مرد عمل و خادم مردم است. 
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: ولایتمداری شهید رئیسی قابل کتمان نیست، او همواره گوش به فرمان ولایت بود و در تمام کارها ولایت را مدنظر قرار می‌داد.
سردار تنگسیری تصریح کرد: خادم‌الرضا تا آخرین لحظه هم خود را خادم ملت می‌دانست و در راه خدمت به مردم هم به شهادت رسید. 
وی افزود: شهید آیت‌الله رئیسی فردی شجاع بود؛ او از آغاز تحولات سوریه نخستین رئیس‌جمهوری بود که پس از ۱۳ سال به این کشور سفر کرد.
در پایان نیز از کتاب «پرواز ۳۳ فرانکفورت قدس» که داستان زندگی سردار شهید حاج درویش شریفی از سرداران رشید سپاه قدس را روایت می‌کند، رونمایی شد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟