loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. شهادت سرباز وظیفه حسین حیدری لقب، بر اثر تیراندازی در شهرستان بوشهر  ۱۴۰۲/۱۱/۰۷ به گزارش خبرگزاری فارس، فرمانده انتظامی استان بوشهر با اعلام خبر دستگیری قاتلان سرباز فراجا در بوشهر، در تش

طاهر مهدوی بازدید : 27 دوشنبه 09 بهمن 1402 نظرات (0)
.
شهادت سرباز وظیفه حسین حیدری لقب،
بر اثر تیراندازی در شهرستان بوشهر 
۱۴۰۲/۱۱/۰۷
به گزارش خبرگزاری فارس، فرمانده انتظامی استان بوشهر با اعلام خبر دستگیری قاتلان سرباز فراجا در بوشهر، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:
ساعت۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه، سرباز وظیفه حسین حیدری لقب، از پرسنل کلانتری ۱۱ فدک خورموج، در پارک سیادت بوشهر، پس از شنیدن صدای امدادخواهی یکی از شهروندان که وسیله شخصی‌اش (اسپیکر) توسط دو نفر سارق به سرقت رفته بود، به سرعت برای دستگیری آنان، وارد عمل شد که متاسفانه سارقان با استفاده از سلاح گرم، این مامور وظیفه‌شناس را مورد اصابت قرار دادند و این سرباز غیور، پس از اعزام به بیمارستان، به علت شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
وی افزود: به محض اعلام خبر، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار تیم اطلاعاتی و کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت و متهمان به محض اینکه متوجه حضور ماموران شدند اقدام به تیراندازی نموده که در اقدام مقابله به مثل ماموران، قاتل مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به همراه همدستش دستگیر شد. در بازدید از مخفی‌گاه متهمان، یک قبضه کلت کمری، اسپیکر سرقت شده و موتورسیکلت مورد استفاده متهمان کشف و ضبط گردید.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟