loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. فرمانده منطقه پدافند هوائی شمال شرق:  وظیفه همه ما حفظ بصیرت و عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب است     ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی، فرمانده منطقه پداف

طاهر مهدوی بازدید : 9 دوشنبه 11 دی 1402 نظرات (0)
.
فرمانده منطقه پدافند هوائی شمال شرق:
 وظیفه همه ما حفظ بصیرت
و عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب است  
  ۱۴۰۲/۱۰/۱۰

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع): «حجاب» جزو باورهای فرهنگی  مردم کمال‌جوی ایران است

امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی، فرمانده منطقه پدافند هوائی شمال شرق در جمع کارکنان و فرماندهان این منطقه، حماسه نهم دی را جلوه بصیرت افزایی و ولایت مداری مردم ایران دانست و گفت: بی‌تردید بزرگ‌ترین پیام این حماسه تاریخی، ضرورت بصیرت‌ و پرهیز از غفلت و نفاق است.
به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، وی خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی اگرچه آتش فتنه دشمن را خاموش کرد اما تاریخ نشان داده که همواره توطئه و فتنه‌‌های مختلف دشمن ادامه دارد و وظیفه همه ما حفظ بصیرت و عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب است.
امیر سرتیپ معصومی بیان داشت: حماسه ماندگار ۹ دی، بی‌نظیرترین حرکت مردمی در طول تاریخ انقلاب اسلامی برای حفاظت از نظام مقدس، آرمان‌های آن و دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران بود.
فرمانده منطقه پدافند هوائی شمال شرق اظهار داشت: نهم دی نماد بصیرت و ولایتمداری ملت ایران در برابر دشمنان و فتنه‌گران است و مردم در این روز نشان دادند که هیچ‌ گاه از حمایت انقلاب، نظام و ولایت‌ فقیه دست بر نخواهند داشت.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟