loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. دریادار تنگسیری:  به‌زودی کشورمان مرجع علم در دنیا خواهد شد    ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نخستی

طاهر مهدوی بازدید : 6 پنجشنبه 23 آذر 1402 نظرات (0)
.
دریادار تنگسیری:
 به‌زودی کشورمان مرجع علم در دنیا خواهد شد
   ۱۴۰۲/۰۹/۲۲

دریادار تنگسیری : به زودی کشورمان مرجع علم در دنیا خواهد شد

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نخستین جشنواره سردار شهید عبدالله رودکی که به مناسبت هفته دانش و پژوهش با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد، با اشاره به این فرمایش از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که «علمی با موضوعات برخورد کنید»، گفت: حوزه دریا و رزم در دریا مستلزم داشتن علوم خاص و به روز و این امر نیازمند داشتن پشتکار علمی، تحقیق و مطالعات گسترده است و به‌کارگیری این علوم برای رسیدن به فناوری برتر در سطح دنیا است.
به گزارش ایسنا به نقل از سپاه، وی به پیشرفت‌های قابل قبول در توسعه تجهیزات رزمی و دفاعی در کشور اشاره کرد و آن را نتیجه تلاش محققان و دانشمندان حوزه دفاعی امنیتی نیروهای مسلح کشورمان دانست و این اطمینان را داد که در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود کشورمان مرجع علم در دنیا شود.
وی با اشاره به نامگذاری این جشنواره به نام سردار شهید حاج عبدالله رودکی، گفت: شهید رودکی نمونه یک پاسدار شجاع و دانشمند بود که نقش مؤثری در دستیابی به علوم و فنون دریایی ایفا کرد. سردار حسین عیسایی، معاون دانش و پژوهش کل سپاه نیز در این مراسم، علم را عامل اقتدار و عزت، استقلال، امنیت و مصونیت و رونق نشاط جامعه، لازمه تمدن‌سازی، زندگی دنیایی امروز و ادای حق مردم در عرصه بین‌الملل برشمرد.
دریادار دوم پاسدار احمد راستی، معاون دانش و پژوهش ندسا و دبیر جشنواره شهید رودکی نیروی دریایی سپاه نیز خاطرنشان کرد: نیروی دریایی سپاه امروز توانسته است به واسطه استفاده از علم و دانش و پژوهش و به‌دست آوردن فناوری‌های جدید و منحصر به‌فرد در تولید و به‌کارگیری تجهیزات تخصصی خود سیادت خود را در دریا و آب‌های دوردست اثبات کند.
پایان‌بخش این مراسم، تقدیر از نفرات برتر جشنواره، رونمایی از ۱۴ کتاب علمی پژوهشی ندسا و افتتاح نمایشگاه دستاوردهای جدید نیروی دریایی سپاه در سال گذشته بود.
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟