loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

ولایتی در دیدار با فرماندهان مقاومت اسلامی فلسطین:   کسانی که عامل بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه هستند باید از منطقه خارج شوند      ۱۴۰۰/۰۵/۱۷   مش

طاهر مهدوی بازدید : 37 دوشنبه 18 مرداد 1400 نظرات (0)
ولایتی در دیدار با فرماندهان مقاومت اسلامی فلسطین:
 
کسانی که عامل بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه هستند باید از منطقه خارج شوند
 
   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
 
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: کسانی که عامل بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه هستند باید از منطقه خارج شوند و با پیروزی‌های اخیر، بی‌تردید تحولات ارزشمندی به نفع جبهه مقاومت به دست خواهد آمد.

علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در دیدار با زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن ابراز خرسندی و تبریک پیروزی‌های جبهه مقاومت گفت: مسیر مقاومت و مبارزه به پیشرفت‌های چشمگیر و غیرقابل توصیفی دست یافته و توانسته توفیقات و پیروزی‌های فراوانی را برای ملت مظلوم فلسطین و منطقه به دست آورد و اطمینان داریم این مسیر با عزت و افتخار ادامه خواهد یافت.
وی افزود: کسانی که عامل بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه هستند باید از منطقه خارج شوند و با پیروزی‌های اخیر، بی‌تردید تحولات ارزشمندی به نفع جبهه مقاومت به دست خواهد آمد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی هم با ابراز خرسندی از این دیدار و تبریک انتخاب آیت‌الله رئیسی گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار جبهه مقاومت و آرمان‌های فلسطین قرار دارد و باید تصریح کرد که امروز محور مقاومت و از جمله جنبش جهاد اسلامی قوی‌تر و مقتدرتر از گذشته توانسته اقتدار خود را نشان دهد.
زیاد النخاله از مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از آرمان‌های مردم فلسطین قدردانی کرد و افزود: جنبش جهاد اسلامی و ملت مظلوم فلسطین و غزه با جنگ شجاعانه توانستند اسرائیل را به ذلت بکشانند و آن را در هم بشکنند و باید از راهی که شهیدانی همچون حاج قاسم سلیمانی‌ترسیم کردند قدرانی و از آن حراست کرد.
وی تصریح کرد: این شهیدان و مجاهدان جبهه مقاومت در مسیری گام برمی‌دارند که امام خمینی(ره) با سه محوریت آمریکا شیطان بزرگ است، اسرائیل غده سرطانی است و قدس محور وحدت اسلام است که باید آزاد شود ‌ترسیم فرمودند و باید در این چارچوب پیش رویم و پایبند باشیم و باید تا پیروزی به آن ادامه داد.
پیشرفت و پیروزی جهاد و مقاومت غیرقابل مقایسه با گذشته است
ولایتی همچنین در دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس ضمن تأکید بر مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین، روند رشد، پیشرفت و پیروزی جهاد و مقاومت را غیرقابل مقایسه با گذشته اعلام کرد.
وی با‌ اشاره به آشنایی و ارتباط ۴۴ ساله با مقام معظم رهبری افزود: همه ما در مسیر خدا حرکت می‌کنیم و اینکه مقام معظم رهبری همواره اولین مسئله را، فلسطین مطرح می‌کنند، اعتقاد دینی و راسخ ایشان به این اولویت است. نکته‌ای که ایشان اعتقاد دارند این است که معتقدند آمریکا باید از منطقه بیرون برود.
ولایتی همچنین در ادامه بر آمادگی ایران برای تبادلات دانشگاهی و ارائه خدمات درمانی تأکید کرد.
وی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش، شجاعت، تدبیر و ایستادگی جبهه مقاومت اظهار امیدواری کرد که اسماعیل هنیه بتواند به زودی با مقام معظم رهبری دیدار کند.
رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار با ابراز خوشحالی از دیدار مجدد با علی‌اکبر ولایتی، از مواضع ثابت، پایدار و همیشگی جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مردم فلسطین و آرمان‌های فلسطین تقدیر و تشکر کرد.
رهنمودهای مقام معظم رهبری چراغ راه مقاومت فلسطین
اسماعیل هنیه پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را به ملت و دولت ایران تبریک گفت و تأکید کرد: این الگو یک شیوه بسیار جالب در ایران است که در منطقه مانند آن را مشاهده نمی‌کنیم و این انتخابات نشان داد که برای رای، اراده و انتخاب مردم احترام و اهمیت ویژه وجود دارد و با هدایت‌های مقام معظم رهبری موجب سربلندی و افتخار است.
وی در بخش دیگری از این دیدار گفت: فلسطین و جنبش‌های اسلامی موفقیت‌های بزرگ و پیشرفت بسیار زیادی را در مبارزه و جهاد به دست آورده‌اند و رهنمودهای مقام معظم رهبری همیشه چراغ راه بوده و هست و ایشان یک نعمت بزرگ برای جهان اسلام می‌باشند.
هنیه تأکید کرد: جنبش حماس در روند‌های بزرگی همچون ‌تربیت، آموزش، تبلیغ، مقاومت و جهاد علیه دشمن صهیونیستی و... پیشرفت‌های فراوان و موثری به دست‌ آورده است.
وی اضافه کرد: شاید قبلاً مبارزه با اسرائیل غیرقابل تصور بود ولی امروز با این اتحاد و یک صدا بودن تمام امت اسلام، فلسطین و خط مقاومت، دیگر مبارزه با اسرائیل امری نشدنی نیست و ان‌شاءالله پیروزی‌های بیشتر نزدیک است و همه با هم به زودی در قدس نماز خواهیم خواند.
رئیس دفتر سیاسی حماس یادآورشد: مقاومت از نظر رویارویی با دشمن توانسته دستاوردهای بزرگی داشته باشد و ما بار دیگر از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران در این زمینه تشکر می‌کنیم و این نبردها و پیروزی‌ها تمام فلسطینیان را در داخل و خارج با هم متحد کرده و این یک نشانه بی‌سابقه بود و موجب ‌ترس صهیونیست‌ها شد که در اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری و به برکت خون شهدایی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی محقق شد و ما ادامه‌دهنده خط راه این شهدا تا پیروزی قدس هستیم و از مواضع خود لحظه‌ای کوتاه نخواهیم آمد.
هنیه افزود: مواضع ثابت، پایدار و جدی جمهوری اسلامی ایران و حمایت از آرمان‌های فلسطین برای ما بسیار ارزشمند است و مواضع مقام معظم رهبری امتداد خطی است که امام راحل با اعلام روز قدس ‌ترسیم نمودند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟