loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. در حاشیه توئیت تامل برانگیز سفیرانگلیس در تهران: جنایات انگلیس علیه ایران با رنگ پاک نمی­‌شود!    ۱۴۰۱/۰۹/۲۵ سفیر روباه پیر یعنی انگلیس پس از شعارهایی که «فرزن

طاهر مهدوی بازدید : 21 شنبه 26 آذر 1401 نظرات (0)
.
در حاشیه توئیت تامل برانگیز سفیرانگلیس در تهران:
جنایات انگلیس علیه ایران با رنگ پاک نمی­‌شود! 
  ۱۴۰۱/۰۹/۲۵

سفیر روباه پیر یعنی انگلیس پس از شعارهایی که «فرزندان ایران» در اعتراض به اقدامات این کشور علیه ایران روی دیوار سفارت نوشتند به تعدادی از کارمندان فارسی‌زبان فعال در سفارت انگلیس و چند سفارت دیگر می‌گوید: در فلان روز همه بیایید جلوی در سفارت، به تعدادی از دوستان خود هم زنگ بزنید بگویید بیایند تا همه با هم دیوار را از شعارها پاک کنیم.

دختران و پسران از سفارت‌ها می‌آیند و تعدادی از رفقا را هم می‌آورند و سفیر هم تاکید می‌کند که دختران همه بدون روسری باید حضور داشته باشند. سپس سفیر انگلیس در توئیتر نوشته: «از همه دوستان بین‌المللی ما [یعنی سفارتخانه‌های چند کشور که کارمندان فارسی زبان خود را به تئاتر انگلیسی پاک کردن ننگ با رنگ فرستادند] و رهگذرانی که با ما همکاری کردند سپاسگذاری می‌کنم.»
«سایمون شرکلیف» در توئیتی چند عکس از پاک‌سازی دیوار سفارت منتشر کرد و از سفارتخانه‌های آلمان، کره‌جنوبی، فرانسه، ایتالیا، برزیل و... که در این عملیات به او کمک کرده بودند تشکر کرد.
غافل از آنکه نصف آن افراد با خود او از داخل سفارت خارج شدند و بقیه هم که آمدند با افرادی که همراه با سفیر از سفارت خارج شده بودند خوش و بش می‌کردند و این یعنی همدیگر را می‌شناختند. حال سؤال این است که منظور سفیر روباه پیر از این تئاتر چه بوده است؟!
او به‌واسطه این تئاتر می‌خواست این را القا کند که دوستی انگلیس چنین در اعماق جان ایرانیان ریشه دارد که افراد رهگذر تا دیدند جناب سفیر دست به کار شده تا با «رنگ ننگ‌های تاریخی را پاک کند» به کمکش آمدند... البته این تکاپوی انگلیسی‌ها چیز جدیدی نیست. آنها از همان اوایل قرن 1300خورشیدی به همراه آمریکا در تلاش بودند تا چهره به شدت منفی این کشورها را در میان ایرانیان تغییر دهند و لذا کتاب‌هایی نظیر «دایی جان ناپلئون» از سوی انگلیس و یا انتشار مجله آمریکایی «مرزهای نو» از سوی آمریکا برای دستیابی به هدف مذکور بود. اما ماجرای اخیر به شعارهایی بازمی‌گردد که فرزندان ایران زمین علیه خباثت‌های انگلیس روی دیوارهای این سفارتخانه نوشتند. شعارهایی که به ذکر جنایات انگلیس در ایران می‌پرداخت. از ترغیب روسیه تزاری برای حمله به قفقاز و بعد از آن فریب دادن فتحعلی‌شاه قاجار در پذیرفتن واگذاری منطقه قفقاز به روسیه و بدعهدی انگلیسی‌ها در رساندن مهماتی که به ایران قول فروش آن را داده بودند تا قحطی بزرگی که عامل مرگ 8 تا 10 میلیون ایرانی شد و یا کودتای 28 مرداد و کمک تسلیحاتی به صدام و اعمال تحریم‌های شدید علیه ملت ایران و... البته باید به این نکته توجه داشت که اگر انگلیس خبیث تاکنون توانسته کم و بیش کارهای شومش را تا مرحله‌ای پیش ببرد به واسطه وجود اشخاصی از قبیل «میرزا آقاخان‌های نوری» است. کسی که در دوره قاجاریه وزیر شاه ایران شد و جاسوس انگلیس بود. اما آنچه سبب شده انگلیسی‌ها به اهداف‌شان نرسند وجود افراد غیور بسیاری از قبیل «رئیسعلی دلواری» است.
به میرزاآقاخان نوری­‌ها دل نبندید این خاک رئیسعلی دلواری بسیار دارد
در این باره باید به آقای سفیر بگوییم که ای کاش از تاریخ درس عبرت بگیرید. ای کاش بدانید که برکت آموزه‌های اهل‌بیت رسول‌الله(ص) و خون شهیدانی همچون رئیسعلی و بایندر و میرزاکوچک‌خان و جهان‌آرا و همت و سلیمانی و آرمان علی‌وردی و عجمیان و... این خاک لاله‌گون وجه تمایزی یافته از دیگر مناطقی که در آن به پیشبرد اهداف شوم‌­تان از طریق فریب و دروغ مشغول هستید. آقای سفیر از تاریخ درس بگیرید و به میرزاآقاخان نوری‌­ها دل نبندید این خاک رئیسعلی دلواری بسیار دارد. شاید در برهه‌ای با اشاعه قحطی بزرگ دست‌کم 8 میلیون ایرانی را (یعنی تقریبا نصف جمعیت ایران در آن زمان) به فجیع‌‌ترین شکل کشته باشید اما فرزندان و نوادگان همان نیمه دیگر جمعیت ایران در آن زمان که از مرگ نجات یافتند زمینه‌ساز «ایران قوی» امروز شدند. ایران قوی امروز که وقتی سربازانش افراد نظامی آمریکایی را در اروند رود گرفتند آنها از ترس خودشان را خیس کردند یا سفیر پیشین انگلیس را وقتی در کشاکش اغتشاش سال 98 گرفتند او نیز خودش را خیس کرد. پس بهتر آن است که از جنایت علیه این ملت مظلوم و رنج کشیده دست بردارید. جنایاتی از رسانه‌های شما (بی‌بی‌سی فارسی، من‌وتو، یا ایران اینترنشنال که با پول سعودی و طراحی انگلیسی شکل گرفت) شروع می‌شود و به ریخته شدن خون ایرانیان می‌انجامد. اگر امروز دست برندارید فردا مجبور می‌شوید با خفت از اقدام‌تان اظهار پشیمانی کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟