loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. رئیس ‌مجمع تشخیص مصلحت نظام: حقوق بشر، لقلقه‌ زبان آمریکا و اشرار اروپایی است   ۱۴۰۲/۰۸/۰۶ آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، با تسلیت ارتحال کریمه اهل بیت حضرت فاطم

طاهر مهدوی بازدید : 1 یکشنبه 07 آبان 1402 نظرات (0)
.
رئیس ‌مجمع تشخیص مصلحت نظام:
حقوق بشر، لقلقه‌ زبان آمریکا و اشرار اروپایی است  
۱۴۰۲/۰۸/۰۶

آیت‌الله لاریجانی: آمریکا و اشرار اروپایی شریک جنایات در غزه هستند

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، با تسلیت ارتحال کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اشاره و اظهار کرد: این روزها جهان اسلام، عزادار ملتی است که مورد بدترین جنایات تاریخ قرار گرفته است. ملت مظلوم فلسطین و خصوصا مردم غزه این روزها شاهد شهادت و زخمی‌ شدن هزاران کودک و پیر و جوان هستند که بر اثر جنایات صهیونیست‌ها به شهادت رسیده و مجروح شده‌اند.
وی افزود: جنایاتی که در چند روز اخیر صهیونیست‌های غاصب کودک‌کش مرتکب شده‌اند، آن‌قدر هولناک است که تحمل آن برای انسان شریف دردمند واقعا ممکن نیست. وقتی انسان ملاحظه می‌کند کودکی در آغوش پدر یا مادرش جان می‌دهد یا کودکی شاهد جان‌ دادن خواهر یا برادر خود است، بسیار دردناک است.
رئیس‌ مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: بر اساس قوانین و کنوانسیون‌های بین‌المللی، ارتکاب این جنایات، قطعا جنایات جنگی است. دولت خبیث آمریکا و اشرار اروپایی تابع آن، به جای حمایت از مظلوم، حامی ظالم شده‌اند، تا جایی که انسان یقین می‌کند که خودشان شریک همه‌ این جنایات هستند.
آملی لاریجانی گفت: حقوق بشر برای اینها لقلقه‌ زبان است و دائماً ادعای حقوق بشر می‌کنند اما شرم را بر چهره حقوق بشر نشانده‌اند.
وی افزود: بیمارستانی که محل مداوای بیماران است و مأمنی برای زنان و کودکان و مردان بی‌پناه، مورد حمله هوایی واقع و صدها نفر در آن شهید می‌شوند. بمباران بیمارستان، مساجد و کلیساها، مخالف نص صریح قوانین و کنوانسیون‌های بین‌المللی است.
معاملاتی که همه موازین شرع را دارد اما ثبت نشده، باطل نیست
آملی لاریجانی با اشاره به فضا‌سازی‌ها در خصوص بررسی طرح ثبت اسناد رسمی در مجمع تشخیص مصلحت نظام و برخی اظهار نظرها، گفت: کسی مخالف مصلحت ثبت رسمی اسناد نیست. اصل قضیه روشن است. اشکال شرعی داشت که باید برای آن مصلحت‌سنجی شود.
وی افزود: معاملاتی که همه موازین شرع را دارد اما ثبت نشده، باطل نیست. مصلحت‌سنجی در این موضوع نیازمند روش مدبرانه‌ای است تا اینکه بیش از آن چیزی که مصلحت اقتضا می‌کند مرتکب خلاف شرع اولیه نشویم.
رئیس ‌مجمع تشخیص مصلحت نظام  با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص ثبت رسمی اسناد، گفت: در نامه‌ مقام معظم رهبری مصلحت‌سنجی و تعیین حدود موضوع، دقیق بیان شده است و مجمع باید بر اساس آن تصمیم بگیرد. مقام معظم رهبری هم بر مصلحت‌سنجی 
و هم بر تحدید دقیق موضوع تاکید داشته‌اند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟