loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. حدادعادل: نباید بگذاریم جریان تحریف ذهنیت‌ نادرستی از جبهه انقلاب ایجاد کند   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ جلسه شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور اکثریت اعضای حقیقی و حقوقی شو

طاهر مهدوی بازدید : 8 چهارشنبه 25 مرداد 1402 نظرات (0)
.
حدادعادل:
نباید بگذاریم جریان تحریف ذهنیت‌ نادرستی از جبهه انقلاب ایجاد کند
  ۱۴۰۲/۰۵/۲۳

حدادعادل» نسبت به اظهارات «عباس عبدی» واکنش نشان داد - خبرگزاری مهر | اخبار  ایران و جهان | Mehr News Agency

جلسه شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور اکثریت اعضای حقیقی و حقوقی شورا برگزار شد.
به گزارش فارس، در ابتدای این نشست غلامعلی حدادعادل، رئیس‌شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با‌اشاره به عظمت حضور مردم مسلمان و انقلابی ایران در مراسمات عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین‌(ع) گفت: نباید این حضور معنادار رخدادی عادی تلقی شده و از شکر این نعمت خدای متعال به مردم ایران غافل شویم.
رئیس‌شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه به آغاز روند پیش‌ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ‌اشاره کرد و از موضع‌گیری به هنگام شورای ائتلاف به عنوان اولین تشکیلات سیاسی که نخبگان و شایستگان را برای این حضور دعوت کرده و فراخوان ثبت‌نام داده بود، به عنوان الگویی برای سایر جریانات سیاسی یاد کرد و از افرادی که در جای جای کشور خود را برای حضور در جایگاه موثر قانونگذاری دارای صلاحیت دانسته و در این دوره از انتخابات اقدام به کاندیداتوری کردند، تشکر نمود.
حدادعادل با بیان وجوه متمایز اهمیت انتخابات مجلس دوازدهم نسبت به گذشته به سه رکن اساسی عقلانیت، عدالت و معنویت به عنوان اصول انقلابی‌گری مورد توجه امام(ره)و رهبر معظم انقلاب ‌اشاره کرد.
وی در این زمینه با‌اشاره به این موضوع که شورای ائتلاف و نیروهای جبهه انقلاب باید تا زمان انتخابات پایان سال تمام تلاش خود را برای تبلیغ و ترویج سه گانه مذکور به عنوان شاخص‌های انقلابی‌گری مورد تاکید و تایید امام، رهبر انقلاب، شهید مطهری، شهید بهشتی و بزرگان انقلاب به میدان بیاورند، از بی‌اخلاقی‌های سیاسی با ادبیات انقلابی‌گری انتقاد کرد.
رئیس‌شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در این رابطه گفت: ما نباید بگذاریم که جریان تحریف تحت پوشش و ادبیات انقلابی، ذهنیت‌‌سازی نادرستی از جبهه انقلاب در اذهان عمومی مردم ایجاد کند و انقلابیون را در مسایل سیاسی فاقد عقلانیت و اخلاق معرفی کرده و با ذبح مسائل کلان و ملی به پای منافع شخصی و حزبی، رفتارهای سهم خواهانه از خود نشان دهند.
در ادامه جلسه حاضرین در نشست ضمن بیان نقطه نظرات خود پیرامون فضای سیاسی کشور و همچنین برآوردهای موجود از انتخابات پایان سال، درخصوص راهکارهای احزاب، گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی و اجتماعی برای افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات گفت‌وگو کرده و بر لزوم معرفی افرادی کارآمد برای حضور در مجلس شورای اسلامی بحث و تبادل نظر کردند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟