loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی: رهبر انقلاب همه اهداف امام راحل را دنبال کرده و یک‌به‌یک آنها را به ثمر می‌رسانند   ۱۴۰۲/۰۴/۲۰ حجت‌الاسلام و

طاهر مهدوی بازدید : 38 چهارشنبه 21 تیر 1402 نظرات (0)
.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی:
رهبر انقلاب همه اهداف امام راحل را دنبال کرده
و یک‌به‌یک آنها را به ثمر می‌رسانند  
۱۴۰۲/۰۴/۲۰

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی: بنا بر نابودی آثار تاریخی اسلام دارند |  خبرگزاری بین المللی شفقنا

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی، رئیس‌دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در همایش «امیرالمؤمنین معیار زندگی، الگوی حکمرانی» که در وزارت کشور برگزار شد، با ‌اشاره به آیات قرآنی و روایات اسلامی درباره جایگاه حضرت علی‌(ع) اظهار داشت: جای شکر دارد در کشوری زندگی می‌کنیم که هر روز ندای «اشهد ان‌ علی‌ولی‌الله» در اذان شنیده می‌شود.
به گزارش ایرنا، وی با ‌اشاره به حضور باشکوه مردم ایران در جشن عید غدیر در شهرهای مختلف کشور و به ویژه تهران، بیان داشت: دیدید مردم در جشن غدیر چه کردند؛ همه کسانی که شرکت کردند و کسانی که شربت و شیرینی دادند، خود مردم بودند.
رئیس‌دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی که بلای جان شده، دنبال ترویج بی‌حجابی است، افزود: دشمن نتوانست مردم را از دین و عقایدشان جدا کند که نمونه‌اش حضور مردم در راهپیمایی‌ها، جشن عید غدیر و نماز جمعه است.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی افزود: امروز بیشترین حمله دشمن متوجه رهبر انقلاب است چون ایشان عمود خیمه انقلاب است؛ ایشان چه جانشین خوبی برای امام خمینی(ره) است که همه اهداف امام راحل را دنبال کرده و یک‌به‌یک آنها را به ثمر می‌رسانند.
امروز هیچ جایی از رژیم غاصب صهیونیستی از موشک‌های ایران در امان نیست
وی با بیان اینکه امروز جرأت نمی‌کنند به ما حمله کنند، چون می‌ترسند، اظهار داشت: امروز هیچ جایی از رژیم غاصب صهیونیستی از موشک‌های ایران در امان نیست این موشک‌ها دقیق و بدون خطا به هدف می‌خورد.
رئیس‌دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به حاضران گفت: این‌ها بچه‌های شما هستند که گمنام کار می‌کنند و رهبری به طور مستقیم آنها را هدایت می‌کنند.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی با یادآوری شایعه‌‌سازی‌های دشمنان علیه رهبر انقلاب، اظهار داشت:‌ آنها هرازگاهی تبلیغ می‌کنند، رهبری بیمار است اما من که از نزدیک شاهد هستم ایشان در کمال سلامت هستند و خدا را شکر هیچ مشکلی ندارند.
رئیس‌دفتر رهبر معظم انقلاب به بیان خاطره‌ای از دیدار خود با یکی از مراجع تقلید و دغدغه ایشان درباره گرانی‌ها پرداخت و گفت: کارهای اساسی در حال انجام است؛ امیدوارم اثرات اقدامات خوبی را که در گوشه و کنار کشور انجام می‌شود، به زودی مشاهده کنیم.
وزیر کشور: دهه هشتادی‌های ما برپاکنندگان مراسمات بزرگ و مناسک دینی هستند
احمد وحیدی، وزیر کشور نیز در این همایش با تبریک عید غدیر و روز مباهله اظهار داشت: از پس قرن‌ها، انقلاب اسلامی ایران در امتداد غدیر، بروز کرد؛ امروز جریان غدیر به برکت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه زنده است. وی حماسه غدیر امسال را از عنایت الهی دانست و گفت: خداوند هر روز یکی از الطاف بزرگ خود را به ما نشان می‌دهد؛ سال‌های گذشته، حماسه بزرگ اربعین رخ داد و این رویه تا امروز ادامه دارد.
وزیر کشور با بیان اینکه اگر اهمیت غدیر از عاشورا بیشتر نباشد، کمتر هم نیست، بیان داشت: گفتن از غدیر و نکات وجودی و فضائل امیرالمومنین حضرت علی(ع) اهمیت دارد زیرا امکان ندارد جوان ما با معارف اهل بیت(ع) آشنا باشد و منحرف شود.
وحیدی با تأکید بر اینکه برپاکنندگان آیین‌های مذهبی اغلب از قشر جوان هستند، افزود: می‌گویند دهه هشتادی‌ها از انقلاب جدا شدند، درصورتی که همین دهه هشتادی‌ها مراسم اربعین را برگزار می‌کنند و بنابراین جلسات فرهنگی در نظام جمهوری اسلامی ایران برای چگونگی راهنمایی جوانان، بسیار مهم است.
حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی:دشمنان نتوانستند مردم را از امامین انقلاب جدا کنند
همچنین، حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی، دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر در همایش «امیرالمؤمنین معیار زندگی، الگوی حکمرانی» اظهار داشت: با وجود فشار جنگ، تحریم‌های اقتصادی و تبلیغاتی، دشمنان مگر توانستند مردم را از امامین انقلاب جدا کنند که بتوانند از امیرالمومنین حضرت علی(ع) جدا کنند؟
وی حضرت علی(ع) را آیینه صفات خداوند دانست و تاکید کرد: محبت به امیرالمومنین(ع) فطرت، خلقت و سیرت ما و ارث پیامبران(ع) است. علی(ع) نه یک فرد، بلکه یک منظومه است که در آیه مباهله نیز به ایشان و اهل بیت پیامبر(ص) ‌اشاره شده است.
امام جمعه موقت تهران با یادآوری اینکه در آیه مباهله نظام خانواده بیان شده است، از مردم خواست که به تبعیت از این آیه از قرآن کریم، حافظ خانواده خود باشند و اجازه ندهند گرگ‌ها نظام خانواده را بدرند.
حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی در این ارتباط به تلاش دشمنان در حوزه عفاف و حجاب ‌اشاره کرد و افزود: دشمن در حال هجمه به عفاف و حجاب و مقام والای زن است. این خانواده‌ها بودند که قدرت خلق کردند و قدرت‌های اتمی را به زانو درآوردند.
دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر بنیان خانواده را در نظام اسلامی مهم دانست و گفت:‌ آیه مباهله جنبه سیاسی، تربیتی و اجتماعی دارد و خانواده‌ها باید قلب فرزندان خود را به محبت اهل بیت(ع) آشنا کنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟