loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. اسلامی: هیچ فعالیت یا سایت هسته‌ای اعلام‌نشده‌ای در ایران وجود ندارد    ۱۴۰۱/۱۰/۲۸  رئیس ‌سازمان انرژی اتمی با اشاره به اظهار تمایل و آمادگی رافائل گروس

طاهر مهدوی بازدید : 40 پنجشنبه 29 دی 1401 نظرات (0)

.

اسلامی:

هیچ فعالیت یا سایت هسته‌ای اعلام‌نشده‌ای در ایران وجود ندارد 

  ۱۴۰۱/۱۰/۲۸

اسلامی: هیچ فعالیت یا سایت هسته‌ای اعلام نشده‌ای در ایران وجود ندارد
 رئیس ‌سازمان انرژی اتمی با اشاره به اظهار تمایل و آمادگی رافائل گروسی برای سفر به ایران گفت: باید هماهنگی سفر انجام شود؛ به‌محض اینکه اهداف و برنامه سفر نهایی و هماهنگ شود، سفر مدیرکل به ایران انجام خواهد شد.
محمد اسلامی، رئیس ‌سازمان انرژی اتمی در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آمریکا و کشورهای اروپایی مرتب مواضع خود درباره برجام را تغییر می‌دهند، اظهار کرد: به‌تازگی دیدیم که سخنگوی اتحادیه اروپا گفته برجام نمرده است و مذاکرات ادامه دارد، ازاین‌رو مشهود است که فضا‌سازی علیه جمهوری اسلامی زیاد است و میزان صداقت آنها در موضع‌گیری‌هایشان چقدر است!
رئیس ‌سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: موضوع در دستور کار ما، رفع ابهامات آژانس و پاسخ به اتهاماتی بوده است که عناصر و عوامل ضدانقلاب آن را تولید کردند. آنها از تأسیسات اتمی ایران بازرسی کردند و همه این مراحل طی شده و حاصل کل مذاکرات طی ۲۰ سال، برجام شده است. آنها از برجام خارج شدند، اما اکنون می‌خواهند برگردند و باز اتهامات قبل را کنار سند برجام گذاشته‌اند؛ درحالی‌که این‌ها دو موضوع جداگانه نیست و یک موضوع مشترک است.
اسلامی گفت: امروز به‌صراحت اعلام می‌کنیم و آژانس هم بارها اعلام کرده است که هیچ فعالیت و سایت اعلام‌نشده در جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد. تعاملات ما با آژانس برقرار است. گروسی هم اعلام آمادگی کرده است به ایران بیاید و باید هماهنگی سفر او انجام شود و به‌محض اینکه اهداف و برنامه سفر نهایی و هماهنگ شود، سفر مدیرکل آژانس به ایران انجام خواهد شد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟