loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. آیت‌الله خاتمی:  از ریختن خون پلیس و بسیجی لذت می‌برند و برای قاتلین بیانیه احتیاط دماء صادر می‌کنند!   ۱۴۰۱/۰۹/۲۹ آیت‌الله سیداحمد خاتمی

طاهر مهدوی بازدید : 14 چهارشنبه 30 آذر 1401 نظرات (0)
.
آیت‌الله خاتمی:
 از ریختن خون پلیس و بسیجی لذت می‌برند
و برای قاتلین بیانیه احتیاط دماء صادر می‌کنند!
  ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
آیت‌الله سیداحمد خاتمی در جمع صدها تن از مبلغان اعزامی شرکت‌کننده در همایش «بصیرت فاطمی» در قم افزود: کدام معترض در غرب به کلیسا حمله می‌کند و آنجا را به آتش می‌کشد یا انجیل و تورات آتش می‌زند و یا چادر و لباس از تن اسقف‌ها درمی‌آورد و نیروی پلیس را گلو می‌برد و آتش می‌زند؟ آیا شما اینها را معترض می‌دانید؟

وی بیان داشت: هیچ‌کس راضی نیست قطره خونی از دماغ یک انسان بریزد اما کسی که به محاربه برخاست و امنیت عمومی را برهم زد، باید قانون خدا در مورد او اجرا شود تا حیات انسان‌ها و جامعه حفظ شود.
حضرت امام(ره) ترساندن مردم را در حکم محاربه دانسته است نه صرفا کشتن مردم را
امام جمعه موقت تهران شبهه‌افکنی‌ها در مورد احکام اعدام و مجازات محاربان را تلاش برای لرزندان دست قضات عنوان کرد و گفت: تحریر‌الوسیله حضرت امام(ره) در اختیار همه است، آن فقیه بزرگ ترساندن مردم را در حکم محاربه دانسته است نه صرفا کشتن مردم را.
آیت‌الله خاتمی با قدردانی از صلابت قوه قضائیه در برخورد با اغتشاشگران، خاطرنشان کرد: عموم مردم از برخورد قاطع و عبرت‌آموز و بازدارنده با محاربان خوشحالند و از ادامه این حرکت حمایت کرده و می‌کنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟