loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. سرلشکر سلامی با خانواده شهید آرمان علی‌وردی دیدار کرد ۱۴۰۱/۰۹/۲۱ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در منزل پدری شهید «آرمان علی‌وردی

طاهر مهدوی بازدید : 14 سه شنبه 22 آذر 1401 نظرات (0)
.
سرلشکر سلامی با خانواده شهید آرمان علی‌وردی دیدار کرد
۱۴۰۱/۰۹/۲۱
سرلشکر سلامی با خانواده شهید آرمان علی‌وردی دیدار کردسرلشکر سلامی با خانواده شهید آرمان علی‌وردی دیدار کرد | بيان ما
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در منزل پدری شهید «آرمان علی‌وردی» از شهدای امنیت، با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.
سرلشکر سلامی در این دیدار از شهدا به‌عنوان چراغ راه و هدایتگر انسان‌ها نام برد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) از این شهید بزرگوار با تعبیر «آرمان عزیز» یاد کردند؛ آرمان به معنای نهایت آرزو و اوج کمال است و به حق این اسم برازنده شهید عزیز ما بود. به گزارش فارس، فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان در فتنه اخیر با تمام عده و عده به میدان آمدند تا دین و انقلاب اسلامی ما را شکست دهند، گفت: کسانی که به منظور پاسداری از اسلام، انقلاب و صیانت از امنیت مردم و کشور پای در میدان گذاشتند، کاری بزرگ را رقم زدند.
سرلشکر سلامی با بیان اینکه شهدا ستون‌های بزرگ و با عظمت انقلاب و تکیه‌گاه انسان‌ها هستند و ما همواره از دستاوردهای ارزشمند خون شهدای عزیز بهره‌مند و متنعم هستیم، گفت: شهدای ما در فتنه اخیر در عین اقتدار نظام، مظلومانه به شهادت رسیدند. در این دیدار، همچنین پدر و مادر شهید علی وردی به بیان ویژگی‌ها، فضائل اخلاقی و خاطراتی از این شهید والامقام پرداختند.
سرلشکر سلامی: نیرو‌های مسلح دانشی را از دل تجربه و در میدان مجاهدت تولید کردند
سرلشکر سلامی همچنین در همایش هفته پژوهش که با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولین در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، دانش را ثروت اصلی این نهاد پیش‌رونده و پیش‌برنده خواند و گفت: علمی که سپاه به وسیله آن اقدامات خود را صورت می‌دهد الزاما دانش‌های رایج موجود در کتب نیست بلکه بخش مهمی از آن دانشی است که سپاه تولید می‌کند و در میدان مجاهدت به دست آمده است.
فرمانده کل سپاه بیان داشت: اگر در دوران دفاع مقدس می‌خواستیم به اصول و قواعد رایج نظامی دنیا عمل کنیم آن علوم هرگز نمی‌توانست نظام دفاعی ما را برای موفقیت همراهی کند بلکه سپاه و نیرو‌های مسلح ما دانشی را از دل تجربه تولید کردند که امروز نیز به‌عنوان الگویی الهام‌بخش از آن نام برده می‌شود.
وی به کارگیری تاکتیک‌های ابداعی را مبتنی بر بهره‌مندی از نیروی انسانی مومن و مجاهد دانست و اظهار داشت: بومی‌‌سازی امنیت که سپاه توسط آن امنیت مناطق مرزی در شمال غرب و جنوب شرق را تأمین می‌کند با آگاهی دقیق از علوم مختلف اعم از تاریخ، جغرافیا، جامعه‌شناسی، روانشناسی و سایر حوزه‌ها می‌باشد.
سرلشکر سلامی امنیت را محصول درهم تنیدگی تمامی علوم توصیف و تصریح کرد: تنها یکی از اجزای امنیت علوم نظامی و امنیتی است، اما می‌بایست تمامی علوم را شناخت تا بر توطئه‌ها و ترفند‌های خصمانه دشمن غلبه کرد؛ دانشی که سپاه بر پایه آن عمل می‌کند از این جنس است و می‌بایست روزبه‌روز این مهم را تقویت کرد.
فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: از دیدگاه غرب در علم سیاست و علوم نظامی اخلاق و معیار‌های اخلاقی جایگاهی ندارد و با این الگو، کشتار تعداد زیادی انسان در هیروشیما و ناکازاکی با بمب هسته‌ای منافاتی با اصول آنها ندارد؛ اما در قواعد اسلامی حتی شیوه مبارزه با دشمن نیز از اصول اسلامی و انسانی تبعیت می‌کند و این فضیلت‌ها که امروز به دانش تبدیل شده‌اند وجه تمایز سپاه اسلام با کفر است.
وی با بیان اینکه امروز سپاه شیوه مقابله با دشمن در تمامی عرصه‌ها را می‌داند، گفت: در مقطع کنونی تمام دشمنان ما به میدان آمده‌اند تا انقلاب اسلامی را شکست دهند، اما به‌رغم برخورداری از تمامی ابزار‌ها برابر ما هیچ کاری نمی‌توانند کنند و راه‌ها در زمین، هوا و دریا بر آنها بسته است و با علم به این موضوع به فضای مجازی و ذهن و باور‌ها هجوم آورده است که در این عرصه نیز باید با دشمن شناسی، آگاهی‌بخشی و شناخت تاکتیک‌های عملیات روانی و رسانه‌ای دشمن توطئه‌ها را ناکام گذاریم.
در پایان این مراسم که به همت معاونت دانش و پژوهش سپاه برگزار شد، جمعی از فرماندهان، مسئولین و تلاشگران عرصه پژوهش سپاه تجلیل شدند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟