loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. سردار حسن‌زاده:  توزیع ۱۲۴ هزار بسته کمک‌معیشتی، هزار و ۲۴ سری جهیزیه و۲۴ هزار بسته لوازم تحریر در تهران به همت پایگاه‌های بسیج    ۱۴۰۲/۱۰/۲۲   فرما

طاهر مهدوی بازدید : 7 شنبه 23 دی 1402 نظرات (0)
.
سردار حسن‌زاده:
 توزیع ۱۲۴ هزار بسته کمک‌معیشتی،
هزار و ۲۴ سری جهیزیه و۲۴ هزار بسته لوازم تحریر
در تهران به همت پایگاه‌های بسیج
   ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
 سردار حسن‌زاده: اجتماع بزرگ عفاف و حجاب در تهران برگزار می‌شود | خبرگزاری  فارس
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: رزمایش کمک مؤمنانه با عنوان کرامت علوی به نیابت از ۲۴ هزار شهید در پایتخت برگزار شد.
رزمایش بزرگ «کرامت علوی» صبح جمعه در آستانه کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت و به نیابت از ۲۴ هزار شهید پایتخت برگزار شد.
سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در این زمینه گفت: با توجه به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج این فرهنگ، باید در ابعاد مختلف به آن بپردازیم.
به گزارش مهر، وی ادامه داد: در این رزمایش صد و بیست و چهار هزار بسته معیشتی، یک هزار و ۲۴ سری جهیزیه شامل یک تخته فرش، یک دستگاه فرگاز، ماشین لباسشویی و یخچال، ۲۴ هزار بسته لوازم تحریر در تهران به همت پایگاه‌های بسیج در مساجد بین خانواده‌های کمتر برخوردار شهر تهران توزیع خواهد شد.
سردار حسن‌زاده با اشاره به برپایی یادواره‌های محلی در پایتخت خاطرنشان کرد: این یادواره‌ها به صورت محلی و منطقه‌ای ادامه خواهد داشت.
فرمانده سپاه محمدرسول‌الله (ص) تهران بزرگ افزود: در خصوص تولید محتوا، فعالیت‌های هنری و فرهنگی؛ تولید سرود، فیلم‌های کوتاه از بخش‌هایی از زندگی شهدای عزیزمان، تولید پویانمایی و فعالیت‌هایی همچون بازی‌های موبایلی و فیلم‌های ۳۶۰ درجه از یادمان‌های شهدا در این یادواره‌ها انجام می‌شود.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟