loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. رئیس‌جمهور ونزوئلا: سخنان رهبر ایران به من قدرت ادامه مسیرم را داد     ۱۴۰۱/۰۳/۲۲   رئیس‌جمهور ونزوئلا در مطلبی نوشت: سخنان رهبر ایران به من قدرت ادامه مسیرم

طاهر مهدوی بازدید : 21 دوشنبه 23 خرداد 1401 نظرات (0)
.
رئیس‌جمهور ونزوئلا:
سخنان رهبر ایران به من قدرت ادامه مسیرم را داد
    ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
 رئیس جمهور ونزوئلا: رهبر ایران فردی بسیارحکیم و باهوش است و من شیفته او  هستم | حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت

رئیس‌جمهور ونزوئلا در مطلبی نوشت: سخنان رهبر ایران به من قدرت ادامه مسیرم را داد.
نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب در حساب خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «دیداری سرشار از معنویت و حکمت با رهبر عالی ایران، آیت‌الله علی خامنه‌ای داشتم. قدردان سخنان ایشان هستم، سخنانی که روحیه من را قوی می‌کند و قدرت لازم را می‌دهد تا به مسیر دنیای صلح و برادری که می‌خواهیم آن را تحکیم کنیم، ادامه بدهیم.»

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟