loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. ند پرایس:   پس از ترور سردار سلیمانی   حملات به نیروهای آمریکایی 4 برابر شده است   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳   سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری گفت که پس از خروج از برجا

طاهر مهدوی بازدید : 30 یکشنبه 14 فروردین 1401 نظرات (0)
.
ند پرایس:
 
پس از ترور سردار سلیمانی
 
حملات به نیروهای آمریکایی 4 برابر شده است
 
۱۴۰۱/۰۱/۱۳
 
ند پرایس: برای دور جدید مذاکرات وین آماده می شویم - ایرنا
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری گفت که پس از خروج از برجام و تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران و ترور سردار سلیمانی‌، حملات به نیروهای آمریکایی چهار برابر شده است.

ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که پس از آنکه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران خارج شد و همچنین پس از تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران و ترور «سردار قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه، ایران به توسعه برنامه هسته‌ای خود پرداخته و حملات به تاسیسات و شرکای آمریکا در منطقه به طور قابل ملاحظه‌ای بدتر شده است.
به گزارش فارس، وی که در کنفرانس خبری وزارت امور خارجه صحبت می‌کرد، گفت: «از سال 2018-۲۰۱2 حملات چشمگیری به نیروهای آمریکایی و تاسیسات دیپلماتیک آمریکا در عراق وجود نداشت. این موضوع در سال ۲۰۱۸ تغییر کرد و بین سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰، تعداد حملات توسط گروه‌های تحت حمایت ایران تا ۴۰۰ درصد افزایش یافته که این پس از خروج از برجام و قرار دادن سپاه در لیست تحریم‌ها و ترور سردار سلیمانی روی داده است.»
پرایس اضافه کرد: «تلاش برای بی‌اثر کردن نیروهای تحت حمایت ایران بر اساس راهبردی که به ارث بردیم، کارساز نبود.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟