loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

* با حضور سرلشکر باقری صورت گرفت:    بهره­‌برداری از اصلاح شبکه آبرسانی   در 18روستای هیرمند توسط ارتش   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲   سردار سرلشکر پاسدار محم

طاهر مهدوی بازدید : 15 سه شنبه 03 اسفند 1400 نظرات (0)
*
با حضور سرلشکر باقری صورت گرفت:
 
 بهره­‌برداری از اصلاح شبکه آبرسانی
 
در 18روستای هیرمند توسط ارتش
 
۱۴۰۰/۱۲/۰۲

آیین بهره‌برداری از شبکه آبرسانی ۱۸ روستای سیستان و بلوچستان با حضور سرلشکر  باقری - مجاهدتارتش طرح آبرسانی به 18 روستای محروم شهرستان هیرمند را افتتاح کرد - باشگاه  خبرنگاران | خبر فارسی

 

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، صبح دیروز در جریان آیین بهره‌برداری از اصلاح شبکه آبرسانی ۱۸ روستای بخش هیرمند که در مسجد امام حسین(ع) روستای پیران برگزار شد، اظهار داشت: برای ما افتخار است که ارتش قهرمان جمهوری اسلامی در کنار انجام مأموریت‌های امنیتی و دفاعی در سراسر مرزهای کشور و در عرصه‌های زمینی، هوایی و دریایی، مسئولیت‌های مهم اجتماعی را نیز عهده‌دار است.
وی افزود: نیروهای مسلح از جمله ارتش این را وظیفه خود می‌دانند که هر آنچه در توان دارند از جمله در حوزه تجهیزات مهندسی، تجهیزات بهداشت درمان، امکانات‌ترابری و متخصصین و نیروی انسانی توانمندش را در خدمت و کمک به مردم عزیز قرار دهند و در  طرح‌های مردم‌یاری پیش‌قدم باشند. نیروی زمینی ارتش  مسئولیت سنگینی در دفاع از مرزهای کشور، تمامیت ارضی و به‌خصوص در همین منطقه و در رابطه با مرزهای مشترک با کشور افغانستان را برعهده ‌دارد؛ اما در کنار این مسئولیت که به خوبی و با اطمینان آرامش و استحکام در حال انجام آن است، نیروی زمینی چنین مسئولیت‌هایی را نیز برعهده گرفته است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروی زمینی ارتش طی سال‌های اخیر در مسئله محرومیت‌زدایی و مقابله با بیماری کرونا  خوش درخشیده و توانسته هر آنچه که از دستش برآمده را در خدمت‌رسانی و کمک به مردم انجام دهد که این جای قدردانی دارد.
وی با‌ اشاره به فعالیت‌های صورت‌گرفته برای مرتفع شدن معضل آب در بخش‌هایی در جنوب شرق کشور عنوان کرد: حقیقتاً مسئله آب جزو اساسی‌ترین نیاز‌های مردم عزیز ما در این خطه ارزشمند محسوب می‌شود و خدا را شاکریم که این طرح امروز به نتیجه رسید حجم قابل توجهی از روستاها و جمعیت عزیز مردم سیستان و بلوچستان از این نعمت الهی بهره‌مند شدند.
سردار باقری گفت: امروز مسئولان کشوری نیز در مرکز بطور شبانه‌روزی در حال پیگیری موضوع حقآبه ملت ایران از کشور همسایه هستند، رفت و آمدهای مکرر نیز در این خصوص در جریان است و ان‌شاءالله هرچه زودتر این جریان به نتیجه خواهد رسید.
وی افزود: مسئله تکمیل و تجهیز بیمارستان منطقه را هم عزیزان ما در ارتش برعهده گرفته و در این رابطه اعلام آمادگی کرده‌اند؛ بی‌تردید هرآنچه که از دست نیروهای مسلح و از جمله ارتش و نیروی زمینی برآید انجام می‌شود و هیچ‌گاه دریغ نخواهد شد. ما در نیروهای مسلح معتقد هستیم که برکت و اهمیت هر کاری بر این است که برای مردم و در راستای رضایت مردم صورت پذیرد؛ چراکه رضایت مردم، رضایت خداوند را در پی دارد.
وی با بیان اینکه محرومان و مستضعفان ولی‌نعمتان ما هستند، افزود: یادمان نمی‌رود که امام راحل بزرگوار ما دائماً می‌فرمود و تأکید می‌کردند که یک موی مردم به همه سرمایه‌داران و مستکبرانی که انتظارات بسیار زیادی هم از حکومت دارند می‌ارزد و ارزش بیشتری دارد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟