loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

* از سوی قالیباف:    قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» به دولت ابلاغ شد     ۱۴۰۰/۰۸/۲۱ رئیس مجلس شورای اسلامی، قانون «حمایت از خانواده

طاهر مهدوی بازدید : 23 شنبه 22 آبان 1400 نظرات (0)
*
از سوی قالیباف:
 
 قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» به دولت ابلاغ شد
 
  ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
رئیس مجلس شورای اسلامی، قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» را برای اجرا ابلاغ کرد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور، قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» را به دولت ابلاغ کرد.
پیش از این قالیباف، در نشست علنی روز سه‌شنبه، 11 آبان ماه در نطق پیش از دستور خود گفته بود: مفتخریم که قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» پس از گذشت حدود یک دهه از تصویب طرح «تعالی جمعیت و خانواده» در شورای عالی انقلاب فرهنگی، در مجلس یازدهم به سرانجام رسیده است.
رئیس قوه مقننه در ادامه افزوده بود: رهبری در تیر ماه سال گذشته یک بار دیگر تذکر دادند که اقدامات یک دهه گذشته در حوزه جمعیت و حمایت از خانواده، علی‌رغم تأکیدات فراوان ایشان، عملاً نتایج چشمگیر و موثری نداشته است، به همین دلیل حمایت از خانواده و  رسیدگی به دغدغه‌های آنها در تمامی حوزه‌ها از مهم‌ترین اهداف و اولویت‌های مجلس یازدهم بوده است که با اجرای کامل این قانون توسط دولت محترم به بخشی از آن اهداف دست پیدا خواهیم کرد. در فرهنگ ایرانی- اسلامی، خانواده و منافع آن در اولویت است و سیاستگذار موظف است که منابع خود را برای حمایت از خانواده‌ها به کار گیرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟