loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. امیر حیدری:   حضور مردم در انتخابات موجب افزایش بازدارندگی می‌شود ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش پیش از ظهر چهارشنبه 23 خرداد در بازدید از تیپ

طاهر مهدوی بازدید : 1 پنجشنبه 24 خرداد 1403 نظرات (0)
.
امیر حیدری:
  حضور مردم در انتخابات موجب افزایش بازدارندگی می‌شود
۱۴۰۳/۰۳/۲۳

‫امیر حیدری: حضور مردم در انتخابات موجب افزایش بازدارندگی می‌شود‬‎

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش پیش از ظهر چهارشنبه 23 خرداد در بازدید از تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان در جمع خبرنگاران گفت: نیاز است که یک بار دیگر ولایتمداری و ولایت محوری خود را در پای صندوق‌های رای به منصه ظهور برسانند. یعنی همان‌گونه که در تشییع پیکر مطهر شهید جمهور و همراهانشان سنگ تمام گذاشتند و حماسه بی‌بدیلی خلق کردند.
وی افزود: بنده از آن‌ها به عنوان یک سرباز دعوت می‌کنم تا پای صندوق‌های انتخابات با همان شور و احساس حاضر شوند تا این حماسه را یک بار دیگر تکمیل کنند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اهمیت انتخابات عنوان کرد: هنگامی که همه آن‌ها پای کار بیایند، قدرت بازدارندگی کشور هزاران برابر تقویت می‌شود و جهان بار دیگر مشاهده خواهند کرد که مردم در حمایت از انقلاب اسلامی، رهبر خود و ارزش‌هایشان ثابت قدم هستند.
وی ادامه داد: حضور مردم در انتخابات پشتوانه نیروهای مسلح برای دفاع از کشور است و هنگامی که مردم به میدان بیایند بازدارندگی به معنای واقعی رقم خواهد خورد چرا که مردم به عنوان مؤلفه قدرت هر کشوری محسوب می‌شوند.
به گزارش فارس، امیر حیدری تاکید کرد: شهید رئیسی مصداق بارز عمل صالح بود و با مظلومیت و مخلصانه، برای حل مشکلات کشور تلاش می‌کرد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟