loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. وزیر دفاع:    سامانه‌های حوزه پدافندی  دفاع کشور را تضمین می‌کند ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در حوزه پدافندی، چه در ارتفاع پست و چه در ا

طاهر مهدوی بازدید : 4 چهارشنبه 23 خرداد 1403 نظرات (0)
.
وزیر دفاع: 
  سامانه‌های حوزه پدافندی  دفاع کشور را تضمین می‌کند
۱۴۰۳/۰۳/۲۲

‫وزیردفاع: سامانه های حوزه پدافندی دفاع کشور را تضمین می کند - ایرنا‬‎

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در حوزه پدافندی، چه در ارتفاع پست و چه در ارتفاع میانی و بلند، سامانه‌هایی داریم که می‌تواند دفاع کشور را تضمین کند.
امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع با بیان اینکه وزارت دفاع یک مجموعه بسیار بزرگ در حوزه‌های فنی، تسلیحاتی، تجهیزاتی و خدماتی است، افزود: شهید آیت‌الله رئیسی همواره دستاورد‌های این وزارتخانه را به صورت عمومی و یا اختصاصی مورد بازدید قرار می‌داد که این موضوع باعث روحیه مضاعف متخصصان داخلی می‌شد.
سرتیپ آشتیانی با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی اعتقاد داشت که دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در کشور باید مورد حمایت جدی قرار بگیرند، افزود: در این خصوص باید بودجه‌های تحقیقاتی افزایش پیدا می‌کرد تا کارهای بیشتری در حوزه صنعت دفاعی تعریف کنیم که با حمایت شخص رئیس‌جمهور در بودجه‌های تحقیقاتی رشد چند برابری ایجاد شد که باعث دستاورد‌های بسیار زیادی در این حوزه شد.
وی درباره سفر‌های خارجی شهید آیت‌الله رئیسی گفت: در این سفرها زمینه‌هایی را برای ارائه دستاورد‌های وزارت دفاع به کشور‌های مستقل ارائه می‌کرد و بر اساس برقراری ارتباط با آن کشور‌ها، زمینه صادرات فراهم می‌شد و همین موضوع باعث شد تا در این حوزه رشد ۳ برابری داشته باشیم.
وزیر دفاع با بیان اینکه در حوزه پدافندی، چه در ارتفاع پست و چه در ارتفاع میانی و بلند، سامانه‌هایی داریم که می‌تواند دفاع کشور را تضمین کند، افزود: تولید محصولات دفاعی کار وزارت دفاع است و تکثیر آنها برعهده دولت است که این حمایت و پشتیبانی با نگاه خود شهید آیت‌الله رئیسی طی این ۳ سال به نحو احسن انجام شد.
سرتیپ آشتیانی با بیان اینکه هر تصمیمی که در حوزه‌های راهبردی و کلان کشور اتخاذ می‌شود به طور حتم باید در شورای عالی امنیت ملی مطرح شود، افزود: در این جلسات افراد در حوزه‌های مختلف دیدگاه‌های تخصصی خودشان را اعلام می‌کنند و اینکه شخصی بتواند با وجود آراء و نقطه‌نظرات متفاوت و متضاد این افراد تصمیم درستی بگیرد کار بسیار مهمی است که شهید آیت‌الله رئیسی این کار را به خوبی انجام می‌داد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟