loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. با حمایت مالی ستاد اجرائی فرمان امام انجام شد آزادی تمامی زندانیان جرایم غیرعمد زیر ۱۰۰ میلیون تومان ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ با حمایت مالی ستاد اجرائی فرمان امام و اختصاص ٥٣میلیارد تومان از سوی ا

طاهر مهدوی بازدید : 3 چهارشنبه 23 خرداد 1403 نظرات (0)
.
با حمایت مالی ستاد اجرائی فرمان امام انجام شد
آزادی تمامی زندانیان جرایم غیرعمد زیر ۱۰۰ میلیون تومان
۱۴۰۳/۰۳/۲۲

‫آزادی تمامی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد زیر ۱۰۰ میلیون تومان - پایگاه  خبری گلدشت کرمان | پایگاه خبری گلدشت کرمان‬‎

‫آزادی تمامی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد زیر ۱۰۰ میلیون تومان - ایرنا‬‎

با حمایت مالی ستاد اجرائی فرمان امام و اختصاص ٥٣میلیارد تومان از سوی این ستاد، تمامی زندانیان نیازمند جرایم مالی غیرعمد زیر ۱۰۰میلیون تومان آزاد شدند.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی ستاد اجرائی فرمان امام، در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و حمایت از خانواده زندانیان، با پرداخت مبلغ ۵۳میلیارد تومان به ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند، زمینه آزادی تمامی زندانیان نیازمند جرایم مالی غیرعمد زیر ۱۰۰میلیون تومان در سراسر کشور فراهم شد.
همچنین با تفاهم صورت گرفته با سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، با تأمین اعتباری بالغ بر ۱۴۰میلیارد تومان از سوی ستاد اجرائی فرمان امام، هزار طرح اشتغال خرد و خانگی برای زندانیان آزاد شده و خانواده زندانیان از طریق پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال اجرائی می‌شود.
براساس این تفاهم، تعداد ۱۰هزار پابند الکترونیک با همکاری یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی و با تأمین اعتبار ۳۰میلیارد تومانی از سوی ستاد اجرائی فرمان امام به سازمان زندان‌ها تحویل شد. با اجرای این طرح، مشکل کمبود پابند الکترونیک در کشور مرتفع شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟