loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. استواریکم احسان فرخیانی،مرزبان هرمزگانی در یاسوج به شهادت رسید ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با تشریح جزئیات شهادت مرزبان هرمزگانی در آبشار یاسوج گفت: این مرزبان شجاع در حا

طاهر مهدوی بازدید : 5 دوشنبه 21 خرداد 1403 نظرات (0)

.

استواریکم احسان فرخیانی،مرزبان هرمزگانی در یاسوج به شهادت رسید

۱۴۰۳/۰۳/۲۰

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با تشریح جزئیات شهادت مرزبان هرمزگانی در آبشار یاسوج گفت: این مرزبان شجاع در حالی که به همراه خانواده در مرخصی بود اما با شجاعت به یاری ماموران پلیس در استان شتافت و با اصابت گلوله آسمانی شد.
به گزارش ایرنا، سردار کیقباد مصطفایی، روز یکشنبه ضمن تایید شهادت یک مرزبان هرمزگانی در یاسوج، اظهار کرد: وقتی اراذل و اوباش در این پارک ایجاد مزاحمت کرده و همکاران ما وارد عمل می‌شوند، آنها به همکاران تعرض و حمله می‌کنند که این مرزبان شجاع با وجودی اینکه در مرخصی بوده به کمک نیروهای ما می‌آید اما این مرزبان هرمزگانی از سوی اراذل و اوباش مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و به شهادت می‌رسد.
وی بیان کرد: این حادثه ناگوار ساعت ۲۴ شامگاه شنبه رخ داد و هنگامی که اراذل و اوباش در پارک آبشار یاسوج ایجاد مزاحمت می‌کنند، درگیری بین ماموران پلیس و این افراد اتفاق افتاد. موضوع و جزئیات کامل این حادثه ناگوار با هماهنگی دستگاه قضائی در دست بررسی است و موارد تکمیلی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
گفتنی است، استواریکم احسان فرخیانی، متولد ۱۳۷۶ دریابان پایگاه دریابانی بندرلنگه در ایام مرخصی به همراه خانواده(همسر و فرزند سه ماهه) در این شهر به سر می‌برد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟