loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. سید محمد ‌هاشمی: شهید رئیسی مدیری تحول‌گرا و پرافتخار بود ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه شهید رئیسی بی&

طاهر مهدوی بازدید : 3 دوشنبه 21 خرداد 1403 نظرات (0)
.
سید محمد ‌هاشمی:
شهید رئیسی مدیری تحول‌گرا و پرافتخار بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۰
‫پرونده:سید محمد هاشمی.jpg - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد‬‎

جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه شهید رئیسی بی‌منت به مردم خدمت می‌کرد گفت: این مرام مردم‌محوری ناشی از نگاه توحیدی ایشان بود.
سید محمد ‌هاشمی در آیین پاسداشت «هنر خدمت» در همدان با بیان اینکه قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی انسان‌های بزرگی در مکتب امام خمینی پرورش یافتند که هر یک از آنها امروز افتخاری برای کشور هستند افزود: یکی از این بزرگمردان و شاگردان واقعی مکتب امام راحل، شهید آیت‌الله رئیسی بود.
وی با اشاره به اینکه شهیدجمهور دارای سجایای اخلاقی فراوانی بود عنوان کرد: آیت‌الله رئیسی هرجا قدم نهاد با نگاه تحولی و انقلابی حرکت کرد به طوری که آستان قدس رضوی که نهاد خاصی بود در زمان مدیریت ایشان به نهاد عمومی و اجتماعی شبکه‌دار تبدیل شد و در زمان تصدی ایشان در قوه قضائیه، طی سه سال محبوبیت این قوه به ۷۰ درصد رسید.
جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ‌هاشمی با اشاره به اینکه در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی بخش فرهنگی  به واسطه راهبری ایشان شاهد تحول‌های شگرفی بود یادآور شد: تمام تلاش خادمان مردم در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این بود که اعتبارات عادلانه و حقیقی به دست مؤسسات فرهنگی برسد.
وی به تکریم هنرمندان و اهالی رسانه در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: وقت‌گذاری شهیدجمهور برای برنامه‌های حوزه فرهنگ به طوری‌ بود که ایشان در سه سال ریاست‌جمهوری خودشان رکورددار حضور در برنامه‌های فرهنگی بود.
هاشمی با اشاره به تحول در صندوق هنر، خاطرنشان کرد: بیمه خبرنگاران بالای ۲۰۰ درصد و تعداد هنرمندان تحت پوشش این صندوق، رشد چشمگیری داشت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟