loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. دیدار فرمانده کل سپاه با خانواده شهید سیدمهدی موسوی ۱۴۰۳/۰۳/۰۹   سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه هیئتی با حضور در منزل پدر سردار سرتیپ پاسدار شهید سید مه

طاهر مهدوی بازدید : 3 پنجشنبه 10 خرداد 1403 نظرات (0)
.
دیدار فرمانده کل سپاه با خانواده شهید سیدمهدی موسوی
۱۴۰۳/۰۳/۰۹
‫فرمانده کل سپاه با خانواده شهید سردار موسوی دیدار کرد - تسنیم‬‎‫دیدار فرمانده کل سپاه با خانواده شهید سیدمهدی موسوی - ایسنا‬‎
 
سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه هیئتی با حضور در منزل پدر سردار سرتیپ پاسدار شهید سید مهدی موسوی از همراهان رئیس‌جمهور شهید و فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری با اعضای خانواده و نزدیکان وی دیدار و گفت‌وگو کرد.
سرلشکر سلامی در این دیدار با تجلیل از شخصیت و نقش‌آفرینی‌های مجاهدانه و فداکارانه سردار شهید موسوی اظهار کرد:
حداقل ۱۵ سال ایشان را از نزدیک می‌شناختم و با وی ارتباطات بسیار نزدیکی داشتم، شهید موسوی در واقع یکی از شخصیت‌های ممتاز، درخشان و برجسته سپاه بود.
وی شهید موسوی را در وفای به عهد و مسئولیتی که عهده‌دار بود بسیار جدی دانست و افزود: در عین حال او با همکاران خود بسیار متواضع، صمیمی و مهربان بود و شخصیت ایشان ترکیبی از احساس مسئولیت فوق بالا، پذیرش ماموریت‌های سنگین، حس وفاداری، روح فداکاری و نگاه جهادی به مسئولیت و نترسیدن از کارهای سخت بود.
سرلشکر سلامی با بیان اینکه چون رئیس‌جمهور شهید یک شخصیت بسیار مردمی و در میان مردم بود و این روحیه ماموریت حفاظت ایشان را سخت می‌کرد گفت: این واقعیت وضعیتی را ایجاد می‌کرد که جسم، جان و روح گروه حفاظت را درگیر می‌کرد اما شهید موسوی ماموریت حفاظت از رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی را به گونه‌ای شایسته انجام می‌داد و مردم به راحتی و سهولت با رئیس‌جمهور خود ارتباط برقرار می‌کردند.
فرمانده کل سپاه تاکید کرد: هیچ چیزی جز شهادت پاسخگوی تلاش‌های بی‌وقفه و خالصانه شهید موسوی نبود.
سرلشکر سلامی در تجلیل از خانواده سردار شهید موسوی با تاکید بر اینکه این خانواده وقف انقلاب و نظام شده‌اند، اظهار کرد: شما عزیزان پدر، مادر، برادران، همسر بزرگوار و دختران معصوم شهید موسوی دسته گلی هستید که از ایشان به یادگار مانده‌اید و چون همراه با شهید بوده‌اید سختی‌های کار و ماموریت او هم به شما منتقل می‌شد.
به گزارش ایسنا، فرمانده کل سپاه در پایان تصریح کرد: این شهادت بزرگ مصیبت سنگینی برای خانواده است که به فضل الهی با صبر و شکیبایی بار سنگین ثبات قدم در راه خطیر و مقدس شهید گرانقدر را حمل خواهید کرد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟