loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. منظور خبر خوش داد:  تخصیص 6200 میلیارد تومان به رتبه‌بندی 66 هزار معلم بازنشسته  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ به گزارش خبرگزاری تسنیم، داود منظور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با عنوان خبر

طاهر مهدوی بازدید : 7 پنجشنبه 10 خرداد 1403 نظرات (0)
.
منظور خبر خوش داد:
 تخصیص 6200 میلیارد تومان به رتبه‌بندی 66 هزار معلم بازنشسته 
۱۴۰۳/۰۳/۰۹
‫خبر خوش رئیس سازمان برنامه و بودجه برای معلمان بازنشسته ۱۴۰۰ - حیات‬‎
به گزارش خبرگزاری تسنیم، داود منظور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با عنوان خبر خوش برای معلمان بازنشسته سال 1400، نوشت: 6200 میلیارد تومان برای پرداخت باقیمانده مطالبات پاداش پایان خدمت ناشی از اعمال رتبه‌بندی بیش از 66 هزار نفر از معلمان بازنشسته سال 1400 تامین و تخصیص پیدا کرد.
گفتنی است، بیش از 66 هزار معلم بازنشسته سال 1400 در تاریخ اول مهر بازنشسته شدند و به دلیل یک روز اختلاف مشمول رتبه‌بندی نشده بودند و فرآیند محاسبه معوقات آنها به زمان بیشتری نیاز داشت. این در حالی است که معلمان بازنشسته مهرماه 1400 به بعد، 1401 و 1402 مطالبات رتبه‌بندی خود را دریافت کرده‌اند.
قانون نظام رتبه‌بندی معلمان پس از ۱۰ سال گرفتاری در پیچ و خم‌های معمول تصویب قوانین، با عزم دولت سیزدهم به اجرا درآمد. در همه سال‌های گذشته نام رتبه‌بندی به عبارتی آشنا، اما تکراری و آزاردهنده برای جامعه فرهنگیان بدل شده بود و در مقاطع زمانی مختلف به صورت ناقص و در قالب اعمال فوق‌العاده‌هایی در احکام حقوقی معلمان به اجرا درآمده بود؛ فوق‌العاده‌هایی که هیچ‌گاه نمی‌توان نام رتبه‌بندی را بر روی آنها گذاشت.
قانون نظام رتبه‌بندی معلمان در سال ۱۴۰۰ با پیگیری دولت سیزدهم و همراهی مجلس یازدهم به تصویب رسید و ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۰ از سوی رئیس‌جمهور(شهید رئیسی) به وزارت آموزش‌وپرورش، سازمان برنامه‌وبودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ شد. زمان اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان از اول مهرماه سال ۱۴۰۰ تعیین شده بود و بنا شد وزارت آموزش و پرورش از هر زمان که قانون را به اجرا درآورد معوقات از اول مهر ۱۴۰۰ را نیز به معلمان بپردازد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟