loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. سید حسن نصرالله:  جنایات اسرائیل نشان داد نباید روی جامعه جهانی حساب کرد ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ دبیرکل حزب‌الله لبنان طی سخنانی در مراسم ختم مادر فقیدش با اشاره به جنایات اشغالگران در

طاهر مهدوی بازدید : 4 چهارشنبه 09 خرداد 1403 نظرات (0)
.
سید حسن نصرالله:
 جنایات اسرائیل نشان داد نباید روی جامعه جهانی حساب کرد
۱۴۰۳/۰۳/۰۸

‫جنایت هولناک اسرائیل در رفح، این رژیم را نابود خواهد کرد/ در برابر دشمنی  هستیم‬‎

دبیرکل حزب‌الله لبنان طی سخنانی در مراسم ختم مادر فقیدش با اشاره به جنایات اشغالگران در  رفح گفت: جنایت‌های اسرائیل باید مایه عبرت ما و کسانی باشد که روی جامعه بین‌الملل و قوانین بین‌المللی برای حمایت از لبنان حساب باز کرده‌اند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان عصر دیروز در مراسمی در ضاحیه به مناسبت ختم مادر فقیدش، گفت: از تمامی کسانی که از لبنان،عراق، فلسطین، ایران، سوریه، پاکستان، ترکیه، یمن، بحرین، کویت، مصر، تونس، موریتانی و کشورهای آفریقایی دیگر، اردن و جیبوتی و لبنانی‌های ساکن کشورهای خارجی که به من تسلیت گفتند سپاسگزارم.
دبیرکل حزب‌الله لبنان درخصوص جنایت رفح نیز گفت: قتل عام رفح نشانگر وحشی‌گری دشمن، ناجوانمردی و خائن‌ بودن آن است. ما در برابر دشمنی هستیم که هیچ ارزش یا اخلاقیاتی را باور ندارد و از نازی‌ها هم بدتر است. جنایت هولناک رفح باید تمامی افراد غافل و ساکت را در جهان بیدار کند.
 نصرالله ادامه داد: جنایت رفح تمامی نقاب‌های دروغین را کنار زد؛ نقاب‌هایی که هدف از آن این بود که رژیم اسرائیل را «رژیمی مؤدب» نشان بدهد. دبیرکل حزب‌الله لبنان خطاب به کشورهایی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کرده‌اند گفت: آیا روابط خود را با این ناجوانمردان خائن که وحشی‌گری‌شان حد و مرزی ندارد عادی می‌کنید؟ نصرالله افزود: دورویی آمریکا درخصوص رفح نقش بزرگی در هفته‌های گذشته ایفا کرد. اسرائیل با خواست جهان، جامعه بین‌الملل و دادگاه بین‌المللی کیفری که دستور به توقف حمله علیه رفح را داده است مقابله می‌کند و آن را به چالش می‌کشد. 
وی افزود: این جنایت هولناک باید محکوم شود. این جنایت هولناک دلیلی محکم برای سوق‌دادن جهان به سوی اعمال فشار جهت توقف تجاوز به نوار غزه باشد. نصرالله ادامه داد: جنایت‌های اسرائیل باید مایه عبرت ما و کسانی باشد که روی جامعه بین‌الملل و قوانین بین‌المللی برای حمایت از لبنان حساب باز کرده‌اند. مادران و کودکان رفح در گوش تمامی غافلان، ناآگاهان و کسانی که از واقعیت به دور هستند و چشم خود را به حقایقِ این روزها بسته‌اند فریاد می‌کشند. 
وی افزود: به جامعه بین‌الملل بنگرید؛ ناتوان و ضعیف است و تنها به صدور بیانیه‌های ابراز نگرانی و انزجار بسنده می‌کند. جنایت رفح و تمامی حماقت‌هایی که دشمن مرتکب می‌شود، منجر به شکست، فروپاشی و نابودی رژیم (صهیونیستی) خواهد شد. نصرالله در پایان گفت: ما هیچ آینده‌ای را برای این رژیم نازی در منطقه خود متصور نیستیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟