loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. رئیس سرویس اطلاعات روسیه:  داعش را آمریکا و انگلیس ساختند   ۱۴۰۳/۰۳/۰۴  رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه با اشاره به تجربه سوریه و افغانستان فاش کرد، گروه تروریستی داعش را نهادهای

طاهر مهدوی بازدید : 5 شنبه 05 خرداد 1403 نظرات (0)
.
رئیس سرویس اطلاعات روسیه: 
داعش را آمریکا و انگلیس ساختند
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
‫مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه با ولیعهد عربستان دیدار و گفتگو کرد‬‎
 رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه با اشاره به تجربه سوریه و افغانستان فاش کرد، گروه تروریستی داعش را نهادهای اطلاعاتی آمریکا و انگلیس ساختند.
«سرگئی ناریشکین»، رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه، در جمع خبرنگاران در مسکو اعلام کرد: «سرویس‌های ویژه ایالات متحده و بریتانیا با تروریست‌ها همکاری دارند.» مقام ارشد اطلاعاتی روسیه گفت: «با وجود فرار شرم‌آور چند سال قبل آمریکایی‌ها از افغانستان، سرویس‌های ویژه (اطلاعاتی) بریتانیا و ایالات متحده هنوز از همکاری با گروه‌های تروریستی زیرزمینی برای بی‌ثبات کردن اوضاع نه تنها در افغانستان، کشورهای همسایه آسیای مرکزی و کل اوراسیا پرهیز نمی‌کنند.» آن‌طور که فارس نوشته است، از نظر این مقام اطلاعاتی روس، «ساختارهای تروریستی منفوری مانند القاعده و داعش» ساخته و پرداخته نهادهای اطلاعاتی آمریکا و انگلیس است و آن‌ها همین حالا در حال استفاده از این سازمان‌های تروریستی هستند. وی سوریه را «واضح‌ترین نمونه» همکاری آمریکا و انگلیس با تروریست‌ها خواند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟