loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. حضور رئیس قوه قضائیه در منزل شهیدان «امیرعبداللهیان» و «موسوی»    ۱۴۰۳/۰۳/۰۲   رئیس قوه قضائیه با حضور در منزل دو تن از شهدای اخیر سانحه هوائی با خانوا

طاهر مهدوی بازدید : 3 پنجشنبه 03 خرداد 1403 نظرات (0)
.
حضور رئیس قوه قضائیه
در منزل شهیدان «امیرعبداللهیان» و «موسوی»
   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
‫حضور رئیس قوه قضائیه در منزل شهید امیرعبداللهیان - مشرق نیوز‬‎‫حضور رئیس قوه قضاییه در منزل شهید سید مهدی موسوی‬‎
 
رئیس قوه قضائیه با حضور در منزل دو تن از شهدای اخیر سانحه هوائی با خانواده آنها گفت‌و‌گو کرد.
به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محسنی اژه‌ای، با حضور در منزل دیپلمات شهید «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه فقید کشورمان، گفت: آقای امیرعبداللهیان نماد یک دیپلمات و نیروی جهادی و انقلابی بود که در پیشبرد امور و اهداف مقدس جبهه مقاومت نقش‌آفرینی‌های ارزنده‌ای را انجام داد و شهید حاج قاسم سلیمانی نیز نگاه و عنایت ویژه‌ای به وی داشت. 
حضور رئیس قوه قضائیه در منزل شهید سید مهدی موسوی 
رئیس دستگاه قضا همچنین با حضور در منزل سردار شهید «سید مهدی موسوی»، رئیس تیم حفاظت رئیس‌جمهور فقید، گفت: حضور باشکوه و کم‌نظیر مردم ایران اسلامی در مراسم تشییع شهدای خدمت در تبریز و قم و تهران، بیانگر آن است که مردم ما قدردان مجاهدت‌ها و خدمات آن عزیزان هستند. وی شهادت را عطیه‌ای الهی دانست که نصیب برگزیدگان می‌شود و افزود: پاسداران عزیز و سلحشور ما شبانه‌روز و در شرایط مختلف و بعضاً طاقت‌فرسا، مجاهدانه مشغول خدمت به اسلام و مسلمین هستند و شهادت برترین اجر و پاداش برای این مجاهدان مخلص است.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟