loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. مخبر: بازگشت زندگی به روال عادی اولویت امدادرسانی در سیل مشهد است ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور  در ادامه بازدید از مناطق سیل‌زده شهر مشهد، در جلسه ستاد پیشگیری

طاهر مهدوی بازدید : 7 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

.

مخبر:

بازگشت زندگی به روال عادی اولویت امدادرسانی در سیل مشهد است

۱۴۰۳/۰۲/۳۰

مخبر: بازگشت زندگی به روال عادی اولویت امدادرسانی در سیل مشهد است - ایرنا

محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور  در ادامه بازدید از مناطق سیل‌زده شهر مشهد، در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان خراسان رضوی که با حضور استاندار، قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی، فرماندار و شهردار مشهد برگزار شد، با تسلیت به خانواده‌های داغدار و آسیب‌دیده از سیل، از تلاش‌های نیروهای میدانی و جهادی و همچنین نهادهای عمومی و انقلابی قدردانی کرد.
وی بر جبران خسارات وارده به لوازم خانگی و اثاثیه منازل سیل‌زدگان استان خراسان رضوی توسط دولت، نهادهای عمومی و انقلابی از جمله آستان قدس رضوی، ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد مستضعفان تأکید کرد. 
معاون اول رئیس‌جمهور ادامه داد: اعتبارات لازم برای منازل آسیب‌دیده از سیل اخیر پیش‌بینی شده و به خانوارهایی که منازل آنان قابل سکونت نیست در قالب رهن داده شود، همچنین امکانات لازم برای جابه‌جایی و اسکان مستأجران در اختیار آنان قرار می‌گیرد و ظرف دو هفته آینده تمامی هموطنان آسیب‌دیده ناشی از سیل اخیر اسکان داده خواهند شد.
مخبر با تأکید بر جبران خسارات وسایل نقلیه مردم و اصناف دستور داد: در اسرع وقت اعتباری برای جبران خسارت این بخش از آسیب‌دیدگان سیل از بودجه استانی اختصاص یابد.
وی با اشاره به قطعی ارتباط راه‌های برخی مناطق استان خراسان رضوی تاکید کرد: استانداری و به‌ویژه وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن موظف هستند تا پس از جمع‌بندی خسارت‌های وارد شده به زیرساخت‌های استان در این سیل گزارش‌ها را به دولت اعلام کنند تا در سطح ملی و هیئت دولت تصمیم‌های مورد نیاز اتخاذ شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟