loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. امیر واحدی:  نیروی هوائی ارتش آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی است ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ فرمانده نیروی هوائی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه جوانان ما با عشق و ولایتمداری کامل در خدمت انقل

طاهر مهدوی بازدید : 6 چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
.
امیر واحدی:
 نیروی هوائی ارتش آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی است
۱۴۰۳/۰۲/۲۵

‫آخرین اخبار ایران و جهان - اخبار مربوط به امیر سرتیپ واحدی‬‎

فرمانده نیروی هوائی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه جوانان ما با عشق و ولایتمداری کامل در خدمت انقلاب و نظام هستند، گفت: امروز نیروی هوائی به پشتوانه جوانان این نیروی ولایتمدار آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی است.
امیر خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوائی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و فرماندهان اسبق این نیرو که با عنوان سفیران نهاجا در دانشگاه علوم و فنون هوائی شهید ستاری برگزار شد، گفت: امروز بحمدالله نیروی هوائی ارتش به برکت حضور و زحمات پیشکسوتان بسیار آماده‌تر از قبل برای انجام هر ماموریتی است.
وی افزود: کارکنان جوان نیروی هوائی با الگوگیری از پیشکسوتان این نیرو که در دفاع مقدس خوش درخشیدند در این برهه از زمان به بهترین وضعیت در حال انجام ماموریت هستند و از آمادگی بسیار خوبی برخوردارند.
به گزارش فارس، امیر واحدی با بیان اینکه جوانان ما در نیروی هوائی با عشق و با ولایتمداری کامل در خدمت انقلاب و نظام هستند، اظهار کرد: نیروی هوائی به پشتوانه جوانان این نیروی ولایتمدار امروز آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی بوده و با قدرت در مقابل دشمنان ایستاده است.
فرمانده نیروی هوائی ارتش با بیان اینکه اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت جانفشانی پیشکسوتان ما در دفاع مقدس به خصوص خلبانان شجاع نیروی هوائی به وجود آمده است، تصریح کرد: لازمه قدردانی از پیشکسوتان رسیدن به شناخت کافی در مورد این عزیزان است که چگونه در دوران جنگ در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و دوران پرافتخار ما را امروز رقم زدند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟