loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. سردار سلیمانی: «جهاد» مهم‌ترین عامل تداوم انقلاب اسلامی در سطح جهان است   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با پیروزی در دفاع مقدس، جهاد تمام نشد و در عرص

طاهر مهدوی بازدید : 7 یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
.
سردار سلیمانی:
«جهاد» مهم‌ترین عامل تداوم انقلاب اسلامی در سطح جهان است
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲

‫در مورد غلامرضا سلیمانی در ویکی تابناک بیشتر بخوانید‬‎

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با پیروزی در دفاع مقدس، جهاد تمام نشد و در عرصه‌های دیگر ادامه پیدا کرد و این مهم‌ترین حجت برای حیات و تداوم انقلاب اسلامی در سطح جهان است، همت ملت بزرگ ایران آن بوده که این جهاد در عرصه‌های متنوع ادامه یابد.
سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در چهارمین جشنواره ملی جهادگران که به همت سازمان بسیج سازندگی کشور برگزار شد، گفت: ملت بزرگ ایران در طول انقلاب اسلامی ویژگی جهاد را به همراه دارند، قبل از انقلاب همین مفهوم مقدس را در تعالیم اسلامی داشتیم اما به دلیل حاکمیت طاغوت، نمی‌توانست امتی شکل گرفته و ویژگی‌های خویش را نشان دهد.
به گزارش فارس، سردار سلیمانی بیان داشت: با پیروزی در دفاع مقدس، جهاد تمام نشد و در عرصه‌های دیگر ادامه پیدا کرد و این مهم‌ترین حجت برای حیات و تداوم انقلاب اسلامی در سطح جهان است، همت ملت بزرگ ایران آن بوده که این جهاد در عرصه‌های متنوع ادامه یابد.
وی با بیان اینکه تمام تلاش دشمن برای متوقف کردن انقلاب اسلامی است، گفت: اما انقلاب اسلامی زنده و رو به جلو حرکت می‌کند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: رزمندگان جبهه مقاومت به الگوی جهاد دفاعی تأسی کردند و این موجب شد تا دستاوردهای بزرگی داشته باشند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟