loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. عاملان تیراندازی به مقر نظامی در سراوان دستگیر شدند    ۱۴۰۲/۱۰/۲۹ فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اقدام بموقع ماموران و دستگیری عاملان تیراندازی به مقر نظامی و کشف سلاح‌ها

طاهر مهدوی بازدید : 4 شنبه 30 دی 1402 نظرات (0)
.
عاملان تیراندازی به مقر نظامی در سراوان دستگیر شدند 
  ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
پیام تسلیت سردار " دوستعلی جلیلیان" در پی به شهادت رساندن آیت الله سلیمانی  در بابلسر - شبستان
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اقدام بموقع ماموران و دستگیری عاملان تیراندازی به مقر نظامی و کشف سلاح‌های جنگی در شهرستان سراوان خبر داد.
سردار دوستعلی جلیلیان روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: درپی اعلام چند فقره تیراندازی در شهرستان سراوان و به مقر نظامی و متواری شدن عامل یا عاملان آن از صحنه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران انتظامی قرار گرفت. جلیلیان افزود: با انجام تحقیقات میدانی، هویت عاملان این تیراندازی شناسایی و در عملیات برنامه‌ریزی‌شده و ضربتی در مخفیگاه‌شان چهار نفر دستگیر شدند و در بازرسی اولیه از آنان دو قبضه سلاح کلت کمری و یک قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات مربوطه کشف و ضبط شد. وی با اشاره به اعتراف متهمان به بزه ارتکابی، تاکید کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقای احساس امنیت شهروندان با هر نوع بی‌نظمی و سلب آسایش عمومی برابر قانون با مجرمان و اراذل و اوباش مقابله می‌کند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟