loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. همسر رئیس‌جمهور ایران در مصاحبه با رسانه آمریکایی «نیوزویک»:  فرهنگ و رویکرد «خشونت‌طلبِ»فمینیستی غرب در ایران کارساز نخواهد بود   ۱۴۰۲/۰۶/۳۱

طاهر مهدوی بازدید : 15 شنبه 01 مهر 1402 نظرات (0)
.
همسر رئیس‌جمهور ایران در مصاحبه با رسانه آمریکایی «نیوزویک»:
 فرهنگ و رویکرد «خشونت‌طلبِ»فمینیستی غرب
در ایران کارساز نخواهد بود
  ۱۴۰۲/۰۶/۳۱

همسر رئیس جمهور ایران در مصاحبه با نیوزویک: فرهنگ خشونت طلب فمینیستی غرب در  ایران کارساز

همسر رئیس‌جمهور ایران گفت: فرهنگ و رویکرد «خشونت‌طلبِ» فمینیستی غرب در ایران کارساز نخواهد بود. زنان در ایران تحت حمایت همه اعضای خانواده هستند و به واسطه حمایتی که از خانواده دریافت می‌کنند، نقش تعیین‌کننده‌ای در جامعه ایفا می‌کنند.

جمیله علم‌الهدی همسر رئیس‌جمهور کشورمان در مصاحبه با رسانه آمریکایی «نیوزویک» تاکید کرد: فرهنگ و رویکرد «خشونت‌طلبِ» فمینیستی غرب در ایران کارساز نخواهد بود. زنان در ایران تحت حمایت همه اعضای خانواده هستند و به واسطه حمایتی که از خانواده دریافت می‌کنند، نقش تعیین‌کننده‌ای در جامعه ایفا می‌کنند.
وی افزود: زنان در ایران برای حقوق خود مبارزه نکرده‌اند، زیرا از حقوق خود برخوردار هستند و مردان در جامعه ایران حرمت زنان را حفظ کرده‌اند. ارزش‌هایی که زنان در ایران مستحق آن هستند، از نظر جنبه‌های اخلاقی، درواقع به قوانین و مقررات تبدیل شده‌اند. غرب اطلاعات کافی در مورد ایران ندارد؛ آنان زنان ایران را با دید خود می‌نگرند.
همسر رئیس‌جمهور کشورمان در ادامه اظهار کرد: روایت غرب در مورد زنان در ایران، موضوعی بسیار سیاسی است. ما دوران سختی را به واسطه تحریم‌ها سپری کرده‌ایم، اما توانسته‌ایم روی پای خود بایستیم و دستاوردها و پیشرفت‌های قابل توجهی داشته باشیم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟