loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. فرمانده نیروی زمینی ارتش : پاسخ سریع به تهدیدات با استقرار یگان‌های موشکی و پهپادی در مرزها   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارت

طاهر مهدوی بازدید : 16 سه شنبه 28 آذر 1402 نظرات (0)
.
فرمانده نیروی زمینی ارتش :
پاسخ سریع به تهدیدات
با استقرار یگان‌های موشکی و پهپادی در مرزها  
۱۴۰۲/۰۹/۲۷

فرمانده نیروی زمینی ارتش: استقرار یگان‌های موشکی، پهپادی و توپخانه نزاجا در  مرزهای شمال شرق – خبرگزاری بین المللی شفقنا

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌و‌گو با ایرنا درباره استقرار یگان‌های موشکی، پهپادی و توپخانه‌ای ارتش در مرزهای شمال شرق کشور اظهار داشت: نیروی زمینی آمایشی را با تمرکز بر نقاطی که خلأ نیرو دارد، در نظر گرفته است.
وی با بیان اینکه نیروی زمینی مسئولیت حفاظت از استقلال و تمامیت ارضی نظام مقدس جمهوری اسلامی را برعهده‌ دارد، تصریح کرد: پیش از این آمایش سرزمینی که بتواند به این مسئله به طور قطع و یقین جامه عمل بپوشاند، نبوده است لذا آمایش سرزمینی جدیدی با نگاه به جاهایی که خلأ داشته طراحی و اجرا می‌کنیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: از لحاظ موشکی، پهپادی و نیروهای مانوری، این آمایش در مرزها اتفاق می‌افتد، بنابراین یک آمایش سرزمینی قاطع و پاسخگو به تهدیدات را با این کار اجرا خواهیم کرد.
به گزارش ایرنا، وی تاکید کرد: استقرار یگان‌های موشکی، پهپادی و نیروهای مانوری برای پاسخ بموقع، سریع و بهنگام در مقابل تهدیدات است.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟