loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. امیر آشتیانی:  نیروهای مسلح برای هرگونه بلایای طبیعی آماده هستند   ۱۴۰۲/۰۹/۱۸ امیر محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با مهر، درخصوص آمادگی

طاهر مهدوی بازدید : 6 یکشنبه 19 آذر 1402 نظرات (0)
.
امیر آشتیانی:
 نیروهای مسلح برای هرگونه بلایای طبیعی آماده هستند
  ۱۴۰۲/۰۹/۱۸

جزئیات گفت‌وگوی تلفنی امیر آشتیانی با وزیر دفاع سوریه/ حضور نامشروع نظامیان  بیگانه باید سریع تر پایان یابد - خبرآنلاین

امیر محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با مهر، درخصوص آمادگی نیروهای مسلح برای حضور و امدادرسانی در بلایای احتمالی طبیعی در کشور به خصوص در نیمه دوم سال، گفت: کشور ما سرزمین حادثه‌خیزی است، بنابراین درخصوص حوادث غیرمترقبه لازم است پیش‌بینی بودجه‌های خاصی شود و مجموعه‌های متولی کشور مانند وزارت کشور پای کار بیایند؛ همچنین نیروهای مسلح در این زمینه هرگاه خلأ احساس شده است، حضور پیدا کرده و مشکلات را تا برطرف شدن آن دنبال کردند.
وی افزود: برنامه‌های مفصلی را در مجموعه نیروهای مسلح و در ستاد کل اعم از مباحث تحقیقاتی، تجهیزاتی و نیز تکمیل تجهیزات متناسب با رخدادها و بلایی که ممکن است اتفاق بیفتد، پیش‌بینی کرده‌ایم. در آینده اگر خدای نکرده بلایای طبیعی رخ داد، ان‌شاءالله نیروهای مسلح پای کار هستند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به جنگ غزه اظهار داشت: مردم منطقه تا یک حدی صبور هستند و حتماً اگر این جنگ تداوم یابد، عکس‌العمل نشان خواهند داد؛ ضمن آنکه آنهائی که از رژیم جنایتکار و نژاد‌پرست صهیونیستی حمایت می‌کنند حتماً هزینه حمایت‌های خود را پرداخت خواهند کرد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟