loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. سرلشکر سلامی:  دشمنان ایران به فروپاشی بسیار نزدیک شده‌اند    ۱۴۰۲/۰۹/۰۴ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده ‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش شکوه

طاهر مهدوی بازدید : 34 یکشنبه 05 آذر 1402 نظرات (0)
.
سرلشکر سلامی:
 دشمنان ایران به فروپاشی بسیار نزدیک شده‌اند 
  ۱۴۰۲/۰۹/۰۴

سرلشکر سلامی: جمهوری اسلامی ایران لنگرگاه ثبات و امنیت منطقه است - ایرنا

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده ‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش شکوه اقتدار بسیج استان یزد بیان داشت: حضرت امام خمینی(ره) ما را از اسارت، بردگی و ذلت در زندان برده‌داری نوین و جاهلیت نوین مستکبران نجات داد و بزرگ‌ترین نهاد در خدمت‌رسانی به اسلام و مسلمین و محرومان را به نام بسیج مستضعفان بنا نهاد.
وی خاطرنشان کرد: بسیج نیرومندترین، پایان‌ناپذیرترین، شکست‌ناپذیرترین و نفوذناپذیرترین قدرت دفاعی روی زمین در طول زمان است.
امام خامنه‌ای در قلب میدان به‌صورت مستحکم با ثبات و با قدرت ایستاد
فرمانده ‌کل سپاه تصریح کرد: پس از امام خمینی(ره)، نائب و جانشین ایشان طی نزدیک به چهار دهه، در قلب خطرناک‌ترین توطئه‌های جهانی ایستاد؛ رهبر جانباز و ملهم از حکمت الهی که منطق استقامت و مقاومت را به ما یاد داد.
سرلشکر سلامی بیان داشت: هر روز خداوند بر این خیر کثیر می‌افزاید چرا که بسیج کوثر ولایت و خیر کثیر است و در واقع بسیج در عاشورای 61 هجری تشکیل شد؛ آن زمانی که در اوج تشنگی آب روی آب ریخته شد، آن زمان که مردی که مظهر غیرت و جوانمردی بود برای تشنگان حرم آب می‌آورد، همان زمانی که دست‌ها قطع می‌شد و سرها از بدن جدا می‌شد بسیج همان زمان تشکیل شد و این بسیج امتداد همان نسل است.
وی بسیج را قوی‌ترین نیروی دفاعی جهان اسلام دانست و گفت: این را نه بر اساس احساس بلکه بر اساس واقعیتی که روی زمین می‌گذرد بیان می‌کنم و هر کسی نسخه جمعیتی قوی‌تر و بزرگ‌تر از این واقعیتی که در ایران وجود دارد،  ارائه دهد.
به گزارش تسنیم، فرمانده ‌کل سپاه خاطرنشان کرد: اینکه اطراف ما این همه آتش می‌بارد اما ملت ایران در امنیت هستند و هرگز از جنگ در هراس و ناامنی نیستند و قلب‌هایشان آرام است به‌دلیل آن است که این سرزمین سرشار از رویش‌های بسیج است.
سرلشکر سلامی تصریح کرد: هر کسی به این سرزمین نگاه می‌کند، برق شمشیرهای بسیجیان چشمانش را کور می‌کند و به همین دلیل است که ما در اوج امنیت و آرامش قرار داریم.
وی خاطرنشان کرد: بسیجیان در برابر دشمن با تمام توان و ایمان جنگیدند و پس از آن در صحنه ماندند و دشمن از هر نقطه‌ای آمد راه توسط بسیج بر او بسته شد؛ تهاجم فرهنگی کرد تا جوانان ما را از مسجد، نماز و حجاب‌ گریزان کند و معصومیت و پاکی از رخسار نورانی جمعیت ما بگیرد و آلودگی فرهنگ غرب را بر جسم و جان آنان بنشاند و قلب‌های جوانان ما را در اختیار بگیرد و بر ذهن‌های آنها مسلط شود اما باز‌ هم به‌ برکت آگاهی‌افزایی‌های پیشوای انقلاب، بسیجیان ماندند و جوانان ما به مسجد رفتند، معتکف شدند، خدا را عبادت و از طاغوت اجتناب کردند و در وادی نور ماندند و به سرزمین ظلمت نرفتند.
فرمانده ‌کل سپاه تصریح کرد: جهان ثابت کرده است که هر ملتی به‌ وسعت و بزرگی رهبر و مکتبش بزرگ می‌شود و امروز ما در دامنه قله رفیعی ایستاده‌ایم که بر فراز آن نائب امام زمان(عج) ایستاده است و مجموعاً سلسله‌جبال استقامت اسلام را روی زمین به ‌تبعیت از ایشان شکل داده‌ایم.
سرلشکر سلامی گفت: مسلمانان می‌دانند در دنیایی که مستکبران هنوز هستند، راه سعادتشان از طریق شمشیرهای جهاد عبور می‌کند و این درسی است که غزه قهرمان به ما آموخت.
وی طوفان الاقصی را بی‌نظیر دانست و اظهار داشت: تاریخ بشریت چنین طوفانی را در سابقه ندارد و شکست اسرائیل بی‌سابقه و ثبت شده است و نشان می‌دهد که دشمنان ما به فروپاشی بسیار نزدیک هستند، نزدیک‌تر از چیزی که هم ما فکر می‌کردیم و هم آنان می‌اندیشیدند.
فرمانده ‌کل سپاه تصریح کرد: سخت‌ترین جنگی که مسلمانان به آن وارد شدند این جنگ غزه بود که در آن آمریکا، فرانسه، انگلیس، آلمان، اسرائیل و برخی منافقان که با او همراهی کرده و می‌کنند و ما آنان را می‌شناسیم، همه با هم شکست‌ خورده و افسرده شدند.
سرلشکر سلامی گفت: دشمن تصور کرده بود که می‌تواند با کشتن کودکان و زنان و نوزادان بیرق پیروزی خود را برافرازد و تنها تعریف آنها از پیروزی، مدفون کردن مردم بی‌دفاع زیر آوارها بود.
وی خاطرنشان کرد: اشتباه دیگر آنها این بود که از پشت دیوارها آن‌گونه که قرآن کریم می‌فرماید، اول از آن سوی دیوارها و قلعه‌های مستحکمی که ساخته بودند می‌جنگیدند ولی در نهایت اشتباه کردند و از پشت دیوارها خارج شدند و حائل بین خود و مجاهدان اسلامی را برداشتند و به این صورت صهیونیست‌ها به ‌دست خودشان از دیوارها عبور کردند و 1600‌تانک و نفربر زرهی را وارد میدان کردند.
فرمانده ‌کل سپاه اظهار داشت: آنها وقتی خودشان از فاصله نزدیک به فلسطینیان رسیدند دچار مشکل شدند و در حالی که آنها جوانان را نمی‌دیدند، جوانان آنها را می‌دیدند و جنگ بین‌ تانک‌ها و اشباح نامرئی آغاز شد و‌ تانک‌ها با فاصله نزدیک منهدم می‌شدند و تاکنون بیش از 300 دستگاه ‌تانک و نفربر منهدم شده است.
سرلشکر سلامی گفت: آنها پس از آن متوجه شدند که این راه بسته است و اگر ادامه پیدا کند مطمئناً به نابودی این ماشین جنگی می‌رسند، در شمال، حزب‌الله آنها را درگیر کرده بود، در کرانه باختری هم با مشکل مواجه بودند؛ به‌صورت شبانه‌روز بیدار بودند و فرسوده و مضطرب شدند چرا که آنها به‌گفته قرآن کریم اصحاب ترس هستند.
وی با بیان اینکه به ‌گفته قرآن کریم هر یک از اینها دلبسته زندگی و از مرگ گریزانند و می‌خواهند هزار سال عمر کنند بیان داشت: این به‌عکس فلسطینیان است که آرزوی شهادت را دارند.
سرلشکر سلامی اظهار داشت: امروز می‌بینیم رژیمی که در حال تاخت‌وتاز بود ناگهان متوقف شد، اگر آنها در حال پیروز شدن بودند خود را متوقف نمی‌کردند پس مشخص است که عجز، ناتوانی، و شکست امروز جزو ذاتی این قدرت شیطانی است و حالا باید از تکرار اشتباهاتشان جلوگیری کنند وگرنه بیشتر منهدم خواهند شد.
فرمانده‌ کل سپاه بیان داشت: ما مطمئن هستیم که فرزندان فلسطین پیروزند کما اینکه تاکنون هم پیروز بوده‌اند، آنها وقتی پیکر کودکان خود را در دست می‌گیرند خدا را شکر می‌گویند و چنین قومی هرگز در برابر دشمن شکست نمی‌خورند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟