loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. دریادار ایرانی: در روزهای آینده شناورها و تجهیزات بسیار پیشرفته به یگان نیروی دریایی ارتش الحاق می‌شود  ۱۴۰۲/۰۹/۰۳ فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در روز

طاهر مهدوی بازدید : 28 شنبه 04 آذر 1402 نظرات (0)
.
دریادار ایرانی:
در روزهای آینده شناورها و تجهیزات بسیار پیشرفته
به یگان نیروی دریایی ارتش الحاق می‌شود 
۱۴۰۲/۰۹/۰۳

دریادار ایرانی : ائتلاف‌ جدید دریایی به‌زودی شکل می‌گیرد

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در روزهای آینده شاهد الحاق شناورها و تجهیزات بسیار پیشرفته به یگان نیروی دریایی ارتش خواهیم بود که مجهز به پیشرفته‌ترین و به‌روزترین تسلیحات و سامانه‌ها هستند.
امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری برای تشریح برنامه‌های هفت آذر، روز نیروی دریایی ارتش طی سخنانی اظهار داشت: هفتم آذر یادآور عملیات غرورآفرین مروارید است که آن، توان دریایی رژیم بعث عراق از بین رفت و این رژیم دیگر نتوانست از دریا صادرات داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: امروز فرزندان شما در نیروی دریایی ارتش با ایجاد راهبردهای درست توانسته‌اند با وجود تحریم‌ها و فشارها در مسیر ایجاد ایران قوی گام برداشته و در دریاهای آزاد حضور مقتدرانه یافته و منافع ایران اسلامی را تأمین کنند.
به گزارش مهر، فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ایران عزیز با رویکرد بشردوستانه توانسته در آب‌های آزاد حضور یافته و در تأمین امنیت تجارت دریایی و مقابله با دزدان دریایی موفق عمل کند.
امیر ایرانی با اشاره به آخرین دستاوردهای نیروی دریایی ارتش، بیان داشت: در روزهای آینده شاهد الحاق شناورها و تجهیزات بسیار پیشرفته به یگان نیروی دریایی ارتش خواهیم بود که مجهز به پیشرفته‌ترین و به‌روزترین تسلیحات و سامانه‌ها هستند.
وی اظهار داشت: بر خود فرض می‌دانم به عنوان سرباز ولایت تشکر ویژه‌ای از مقام معظم رهبری مدظله العالی داشته باشم، زیرا بی‌شک با ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریامحور با همراهی اراده جدی سران محترم سه قوه قطعاً فصل جدیدی از تغییر رویکرد اقتصاد بری به اقتصاد بحری صورت خواهد گرفت و گامی اندیشه‌ای و عملی برای احیای اقتصاد کشور خواهد بود. معتقدم اجرای صحیح این سیاست‌ها در مسیر تمدن‌سازی دریایی ایران اسلامی نقش بسیار مهمی خواهد داشت و همرزمانم آمادگی هرگونه مشارکت و نقش‌آفرینی در این عرصه مهم را دارند و امیدواریم مجلس انقلابی و دولت مردمی از ظرفیت‌های بالقوه موجود در این نیروی راهبردی استفاده کنند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟