loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. سردار فدوی: رژیم صهیونیستی و حامیانش دچار شکست راهبردی شدند   ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنگره ملی شهدای پایتخت و گرامیداشت سالروز شهادت ش

طاهر مهدوی بازدید : 7 دوشنبه 22 آبان 1402 نظرات (0)

.

سردار فدوی:

رژیم صهیونیستی و حامیانش دچار شکست راهبردی شدند

  ۱۴۰۲/۰۸/۲۱

سردار فدوی: سپاه همواره سردمدار پاسداری از انقلاب بوده است - ایرنا

سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنگره ملی شهدای پایتخت و گرامیداشت سالروز شهادت شهید طهرانی‌مقدم که در سالن کوثر ولایت نیروی زمینی سپاه برگزار شد، با اشاره به فضائل اخلاقی شهید طهرانی‌مقدم گفت: سردار شهید طهرانی‌مقدم پاسداری بود که تمام مشخصات پاسداری را طبق تعریف مقام معظم رهبری در اختیار داشت و هر که حتی یک بار شهید طهرانی مقدم را دیده باشد به شور و نشاط و امیدواری او پی می‌برد. این شهید در موضوعات مختلف سرحال و ابتکار عمل داشت.
وی با اشاره به فاجعه غزه، اظهار داشت: جبهه حق با جبهه باطل در حال نبرد است و خبیثان صهیونیست و حامیانش می‌دانند که مستقیم نمی‌توانند رویارویی کنند و به همین دلیل با بمب و موشک متراکم‌ترین مکان دنیا یعنی غزه را هدف قرار می‌دهند و ساختمان‌ها و بیمارستان‌ها را که اصلاً نظامی نیستند، تخریب می‌کنند. متأسفانه خبیثان غربی از جنایات صهیونیست‌ها حمایت می‌کنند.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شکست راهبردی رژیم صهیونیستی و حامیانش رقم خورده است؛ زمانی مردم فلسطین سنگ در دست داشتند ولی امروز رزمندگان جبهه مقاومت موشک‌های نقطه‌زن به سرزمین‌های اشغالی شلیک می‌کنند.
سردار فدوی بیان داشت: فقط خداست هر کاری را که می‌خواهد انجام می‌دهد. خبیثان عالم خیلی ضعیف عمل می‌کنند در صورتی‌که ابرقدرت هستند. در مسیر الهی شکست جایی ندارد و خوشا به حال دلدادگان انقلاب اسلامی که در این راه بوده‌اند و می‌مانند. دلیل برقراری ما این است که بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده‌ایم و همچنین افرادی مانند شهید طهرانی‌مقدم که تا آخر پای کار بودند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟