loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. سرلشکر سلامی: بانوان ما عفیف و پاک هستند و دست رد به سینه دشمن می‌زنند    ۱۴۰۲/۰۴/۲۶ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بانوان ما عفیف و پاکدامن هستند و دس

طاهر مهدوی بازدید : 15 سه شنبه 27 تیر 1402 نظرات (0)
.
سرلشکر سلامی:
بانوان ما عفیف و پاک هستند و دست رد به سینه دشمن می‌زنند 
  ۱۴۰۲/۰۴/۲۶

سرلشکر سلامی: جمهوری اسلامی ایران لنگرگاه ثبات و امنیت منطقه است - ایرنا

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بانوان ما عفیف و پاکدامن هستند و دست رد به دشمن و شیطان خواهند زد، گفت: وقتی اسلام در محلات گسترش یابد حجاب و عفاف هم رونق پیدا خواهد کرد و بانوان عفیف و پاک ما که تحت تأثیر تبلیغات دشمن قرار دارند، باز خواهند گشت.
سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین اختتامیه نمایشگاه عملکرد و پیشرفت تحقق محله اسلامی بسیج، تصریح کرد: دشمنان نمی‌خواهند قرآن خدا جاری شوند آنها به دنبال تحمیل فقر و فحشا در جامعه اسلامی هستند و امروز تمام تلاش دشمن گسترش فقر و فحشاست.
به گزارش فارس، وی فقر، مصرف‌گرایی، فلج کردن روانی مردم، ناامنی، تجزیه و تفرقه را از اهداف اصلی دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با همه توطئه‌های مختلف دشمن سربلند و سرفراز بوده است و دشمن در همه عرصه‌ها بر خاک ذلت و خواری افتاده است.
فرمانده کل سپاه تصریح کرد: دشمن در همه عرصه‌ها شکست خورد که دلیل این شکست‌ها در مرتبه اول حاکمیت ولایت فقیه است؛ چرا که یک تنه در میان این میدان مقابله با دشمن ایستاده و حقیقت دوم، این مردم فداکار، صبور، شکیبا و آگاه هستند، چون امامِ خود را مانند عقیق در بر گرفته‌اند و حقیقت سوم هم اسلام است؛ این سه حقیقت عامل همه این پیروزی‌ها تا امروز بوده است.
سرلشکر سلامی ادامه داد: دشمنان راهی غیر از پذیرش حقایق ندارند و می‌بینید که چگونه بحران‌ها به سرزمین‌های دشمن بازگشته است که همه این‌ها به برکت انقلاب اسلامی و همت و اراده ملت شریف ایران اسلامی است.
وی افزود: اگر دشمن ما را تحریم نکرده بود، این مقدار بزرگ و مقتدر نمی‌شدیم. امروز ما همه نیازهای خود را در داخل کشور تولید می‌کنیم به نحوی که به ‌اندازه دشمن، قوی، بزرگ و مقتدر می‌شویم.
فرمانده کل سپاه با‌اشاره به نقش مردم در خنثی‌‌سازی توطئه‌های مختلف دشمن، تصریح کرد: این دهه‌های سخت نشان داد که همه عرصه‌های سخت با مردم آسان می‌شود؛ در این راه بسیج و بسیجیان یار و یاور مردم هستند.
سرلشکر سلامی ادامه داد: به همین جهت، شما بسیجیان اولین افرادی هستید که در سختی‌ها و دشواری‌ها مانند جنگ، سیل و زلزله و بیماری‌های همه‌گیر به کمک مردم می‌شتابید؛ در واقع شما سرباز خدا هستید و اجازه نمی‌دهید دست ظلم لباس ذلت بر تن مردم بپوشاند.
تا آخر امسال محله‌های اسلامی
۵۰ درصد افزایش پیدا کند
وی تصریح کرد: این یک دستور است که همه پایگاه‌های مقاومت باید با تکیه بر مساجد فعال شود؛ تا آخر امسال همه ۶۰ هزار پایگاه باید فعال شود و محله‌های اسلامی ۵۰ درصد افزایش پیدا کند.
فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه تمام سطوح اجتماعی ما باید طعم شیرین و حلاوت خدمت بسیج را بچشند، خاطرنشان کرد: وقتی اسلام در محلات گسترش یابد حجاب و عفاف هم رونق پیدا خواهد کرد و بانوان عفیف و پاک ما که تحت تأثیر تبلیغات دشمن قرار دارند، باز خواهند گشت.
وی خاطرنشان کرد: باطل پایدار نیست و وقتی حق گسترش یابد باطل از بین خواهد رفت. بانوان ما عفیف و پاکدامن هستند و دست رد به دشمن و شیطان خواهند زد.
بازدید سرلشکر سلامی از نمایشگاه محله‌های اسلامی
به گزارش مهر، سرلشکر سلامی از نمایشگاه عملکرد و پیشرفت تحقق محله اسلامی در مجتمع فرهنگی پنجم آذر سازمان بسیج مستضعفین بازدید کرد.
این نمایشگاه که از روز یکشنبه با حضور منتخبان محله‌های اسلامی سراسر کشور توسط سازمان بسیج مستضعفین در ۵۰ غرفه برپا شده بود، دیروز به کار خود پایان داد. نمایشگاه یادشده به‌منظور ارائه عملکرد پایگاه‌های مقاومت بسیج در راستای شناسایی و رفع مشکلات محلات با استفاده از الگوی اسلامی برپا شده بود.
سرلشکر سلامی: موفقیت در جنگ ترکیبی دشمن با حضور و همکاری مردم امکان‌پذیر است
سرلشکر سلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه محله‌های اسلامی بسیج، گفت: امروز با یک رویش جدیدی از مجاهدت‌ها و تلاش‌های بسیج رو‌به‌رو شدم که در امتداد فداکاری‌ها، رشادت‌ها و جانبازی‌های بسیج است که در دفاع مقدس از خود نشان داد.
فرمانده کل سپاه اظهار داشت: بسیج پس از دفاع مقدس تا به امروز هم این مجاهدت‌ها را امتداد داد و امروز بسیج در نقطه‌ای قرار گرفته که جایگاه و شأن اوست.
سرلشکر سلامی با‌اشاره به نمایشگاه محله‌های اسلامی، بیان داشت: محله‌های اسلامی که امروز نمادهایی از آن در نمایشگاه حضور دارند واقعا بارقه‌های امید را در دل مردم ما زنده نگه می‌دارد.
وی ابراز داشت: هنگامی که از این نمایشگاه بازدید کردم بسیار بیش از گذشته به آینده خودمان امیدوار شدم.
فرمانده کل سپاه تصریح کرد: اعضای بسیج می‌توانند با تکرار الگوهای حاضر در نمایشگاه محله‌های اسلامی از مسجد به مسجد و محله به محله، همه محله‌ها را به محلی برای حاکمیت بخشیدن به ارزش‌ها و عواطف انسانی و اسلامی، تبدیل کنند‌.
وی بیان داشت: انفاق، سبقت بر خیرات، کمک به ایتام و محرومان و همه جوانان و نجات جوانان ما از آسیب‌ها‌ و حملات وحشیانه ابتذال غرب به آنها جزو الگوهای محله‌های اسلامی هستند.
سرلشکر سلامی تصریح کرد: کلید حل بسیاری از مسائل جامعه ما در گروی تکرار، بسط و امتداد اتفاقاتی است که در نمایشگاه محله‌های اسلامی شاهد هستیم‌ یعنی ایجاد محله‌های اسلامی بر بستر پایگاه‌های مقاومت بسیج.
وی خاطرنشان کرد: امروز بسیج جلوه مردمی بودن خود را نشان داد و اثبات کرد نیرویی است که از متن و بطن مردم برخاسته و در متن مشکلات مردم حضور دارد.
فرمانده کل سپاه تأکید کرد: بسیج تماشاگر مشکلات مردم نیست و‌ مانند یک نجات غریق عمل می‌کند یعنی به کمک همه می‌شتابد. این احساس بسیار دل‌انگیز است.
سرلشکر سلامی با بیان اینکه علمای ما به شکل کاملاً میدانی پرچمدار حل مسائل مردم شده‌اند، تصریح کرد: علمای ما علاوه‌بر اینکه موعظه کرده و احکام و رسالت‌های الهی را تبلیغ می‌کنند، امروز در محلات و پایگاه‌ها برای حل مسائل استانی پیشگام شده‌اند.
وی تأکید کرد: ما با این حرکت هم دشمن را شکست می‌دهیم و هم به مردم خودمان امید می‌دهیم و در صحنه‌های مختلف پیروز می‌شویم.
فرمانده کل سپاه گفت: تهاجمی که دشمن به ما انجام می‌دهد یک جنبه کاملاً جهانی دارد. دشمن با همه ابزارها و امکانات اعم از امکانات رسانه‌ای، ارتباطی، سیاسی، اقتصادی، اطلاعاتی و روانی به جنگ ملت ایران آمده است و یک جنگ ترکیبی علیه ملت ایران ترتیب داده است.
وی اظهار داشت: جنگ‌ ترکیبی علیه ملت ایران یک جنگ تمام عیار است. چرا که همه جوانب جنگ‌های گذشته را یک‌جا به صورت فشرده در خود دارد. بسیج خود را با این شرایط منطبق می‌کند که حرکت بزرگی است.
سرلشکر سلامی با‌اشاره به اهمیت بسیج در ناامیدی دشمن، تصریح کرد: بسیج و بسیجیان همه باید به حرکت در بیایند و مردم ایران باید با بسیج همکاری کنند تا ما همه امید دشمن را به یأس و ناامیدی تبدیل کنیم.
فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: ما همه مشکلات سخت را به کمک مردم پشت سر گذاشتیم. جنگ یکی از پدیده‌های خطرناک بود که مردم با ورود از مسیر بسیج به میدان، موفق شدند تا سرانجام دشمن را عقب برانند و کشور را آزاد کرده و استقلال آن را تضمین کنند.
وی تاکید کرد: موفقیت در جنگ جدید هم با مشارکت، همکاری و حضور همه مردم ممکن است. البته ما برای مردم در میدان پیش مرگی می‌کنیم و به استقبال خطر می‌رویم و برای این مردم فدا می‌شویم تا مردم بمانند‌.
سرلشکر سلامی بیان داشت: مردم ما فداکار، صبور و حق شناس هستند و دست همه مردم ایران را از این‌جا می‌بوسم. افتخار می‌کنیم که سربازان و خادمان کوچک مردم هستیم.
سردار غلامرضا سلیمانی:
۵۰ هزار محله اسلامی در طول ۵ سال تشکیل می‌شود
سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس‌سازمان بسیج مستضعفین نیز در آیین اختتامیه نمایشگاه عملکرد و پیشرفت تحقق محله اسلامی بسیج، گفت: بعضی از قرارگاه‌های نمونه شهرستان‌ها دستاورد‌های خود را در چارچوب تحقق محله‌های اسلامی طی نمایشگاهی ارائه کردند.
به گزارش فارس، وی افزود: بسیج به‌عنوان تشکیلات مردمی که امام خمینی(ره) آن را بنیان گذاشتند و در زعامت امام‌ خامنه‌ای شاخ و برگ‌های بسیاری یافت، محل خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها شده است.
رئیس‌سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه یکی از خلاقیت‌های ذیل بسیج تحقق محله‌های مردم‌سالار اسلامی بود، تصریح کرد: چون فرمان اعتلای بسیج در حال تهیه بود، لذا با بررسی‌ که انجام شد، بر اساس زیست‌بوم محلات مشخص شد که ۵۰ هزار محله وجود دارد، بنابراین مقرر شد که ۵۰ هزار محله اسلامی تشکیل شود.
سردار سلیمانی گفت: بر این اساس، پس از صدور فرمان اعتلای بسیج با کمک هیئت‌اندیشه‌ورز عالی بسیج و مسئولان استان‌ها و با الگوگیری از تجربیات موفق در شهرستان‌ها، طرح محلات اسلامی را تهیه کردیم و به واسطه آن در طی سال ۱۴۰۱ حدود ۱۳ هزار مسجد این مسیر را انتخاب کردند و امسال مسیر برای ۱۶ هزار مسجد پیش‌بینی شد.
وی ادامه داد: البته قرار است در طول پنج سال ۵۰ هزار محله اسلامی را محقق ‌سازیم و این یعنی تعداد محلات اسلامی باید رو به توسعه باشد تا بتوانیم طی مدت یاد شده به عدد مورد نظر دست یابیم؛ همچنین از مسئولان کشور هم باید مطالبه کنیم تا این محلات را حمایت کنند.
سردار سلیمانی با بیان اینکه از مجموع ۷۰ هزار پایگاه بسیج، ۴۵ درصد پایگاه‌ها آماده تحقق محلات اسلامی هستند، تاکید کرد: بر این اساس هر پایگاه الف که بتواند این طرح را اجرا کند به پایگاه ویژه ارتقا می‌یابد که این ارتقا مزایایی را در تخصیص امکانات برای پایگاه در پی‌ خواهد داشت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟