loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. وزیر اطلاعات: دستگاه‌های امنیتی به طور همزمان   مقابله با ناکارآمدی و نفوذ را پیگیری می‌کنند  ۱۴۰۲/۰۲/۱۰ حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات در سفر به استان مرکزی در جلسه شو

طاهر مهدوی بازدید : 17 دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 نظرات (0)
.
وزیر اطلاعات:
دستگاه‌های امنیتی به طور همزمان
  مقابله با ناکارآمدی و نفوذ را پیگیری می‌کنند 
۱۴۰۲/۰۲/۱۰

وزیر اطلاعات - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات در سفر به استان مرکزی در جلسه شورای تامین گفت: بهره مندی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در کنار همدلی، همراهی و هم افزایی قوای سه گانه، مسئولان اجرایی، دستگاه‌های امنیتی و نیروهای مسلح زمینه‌ساز اقتدار اقتصادی و امنیت ملی کشور است.
خطیب از موفقیت‌های وزارت اطلاعاتِ دولت مردمی و انقلابی در وارد کردن ضربه‌های کارآمد به درون و بیرون رژیم صهیونیستی خبر داد و گفت: با هم‌افزایی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی پیام صلابت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به جهانیان مخابره شد.
وی در ادامه به حوادث و اغتشاشات سال گذشته اشاره کرد و گفت: دشمن تمام توان رسانه‌ای، اطلاعاتی و ابزارهای فتنه و توطئه را در جنگ ترکیبی به میدان آورد که با لطف خدا و تلاش دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی کشور و همراهی مردم رشته ارتباط و اتحاد معاندین در خارج و داخل کشور قطع و این توطئه دشمن محکوم به شکست شد.
وزیر اطلاعات به تشریح دستاوردها و تلاش‌های دولت در حوزه اقتصادی هم پرداخت و گفت: علی‌رغم تشدید تحریم‌ها و تمام توطئه‌ها، دروغ‌پراکنی‌ها، شایعه‌سازی‌ها و دشمنی‌ها دولت آیت‌الله رئیسی گام‌های موثری در مسیر توسعه اقتصادی برداشته شده که با کار جهادی برای تحقق شعار سال به نام مهار تورم و رشد اقتصادی تلاش‌های جهادی ادامه خواهد داشت.
خطیب حل مسائل و مشکلات به محض بروز، تشخیص و مواجهه در سطح سران قوا و کلان کشور را لازم و ضروری دانست و گفت: باید با چاره اندیشی به موقع مشکلات، هم از گسترش و بروز آن در سطح جامعه جلوگیری کرد و هم شرایط ارتقای خدمت و افزایش رضایتمندی مردم را فراهم آورد.
وی از توجه ویژه دستگاه‌های امنیتی به ناکارآمدی در سطوح مدیریتی هم خبر داد و گفت: دستگاه‌های نظارتی، اطلاعاتی و امنیتی کشور ناکارآمدی را به دقت رصد کرده و در کنار مقابله با نفوذ و فساد مقابله با ناکارآمدی را هم در دستور کار قرار داده‌اند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟