loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. سردار حاجی‌زاده: عملیات پیش‌دستانه در حمله به مقر تروریست‌ها توطئه آنها را در نطفه خفه کرد   ۱۴۰۱/۰۹/۲۹ فرمانده هوافضای سپاه گفت: اطلاعات سرویس‌های جاسوسی

طاهر مهدوی بازدید : 19 چهارشنبه 30 آذر 1401 نظرات (0)
.
سردار حاجی‌زاده:
عملیات پیش‌دستانه در حمله به مقر تروریست‌ها
توطئه آنها را در نطفه خفه کرد
  ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
فرمانده هوافضای سپاه گفت: اطلاعات سرویس‌های جاسوسی دشمنان بر مبنای چند گام از جمله تجزیه همانند لیبی و طرح سوریه‌‌سازی متمرکز شد و عملیات برق‌آسای نیروی مقتدر زمینی سپاه به مقر تروریست‌های گسیل شده از اقلیم شمال عراق، پیش‌دستانه بود.

سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در آیین اختتامیه چهل‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان که به میزبانی نیروی هوا فضای سپاه در مجتمع فرهنگی امامت مشهد مقدس برگزار شد، با اشاره به  اقدامات دشمن در خصومت با ایران اسلامی در ماه‌های اخیر، یادآور شد: اطلاعات سرویس‌های جاسوسی دشمنان این کشور و نظام مقدس اسلامی بر مبنای چند گام از جمله تجزیه همانند لیبی و طرح سوریه‌‌سازی متمرکز شد که فوت خانم امینی یک بهانه طلایی برای آنان ایجاد کرد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: دشمن با موج‌سواری بر احساسات و عواطف مردم به‌ویژه در حوزه‌های جنسیتی، قومی، مذهبی و به‌خصوص حجاب با یک تبلیغات هماهنگ تصمیم داشت این موج را به یک سونامی رسانه‌ای تبدیل کند.
وی اضافه کرد: در گام بعدی رسانه‌های بیگانه می‌خواستند مردم را به‌عنوان معترض به کف میدان آورده و با خشمگین کردن نیروهای حافظ نظم و امنیت و انعکاس رسانه‌ای آن به‌دنبال تشدید این درگیری‌ها بودند که عملاً نیروها و مردم را وارد فاز کشته‌‌سازی و درگیری مسلحانه کنند. مسئولان نظامی متوجه نقشه شوم دشمن شدند و پس از آن همه نیروها بدون سلاح حضور پیدا کردند تا نقشه کشته‌‌سازی خنثی شود. 
وی افزود: اتفاق دیگری که باعث شکست دشمن شد، هوشیاری و بصیرت مردم ولایتمدار و قهرمان ایران اسلامی بود که به‌رغم حضور برخی از نوجوانان و جوانان فریب‌خورده و تحت‌تاثیر احساسات و هیجانات در اغتشاشات‌، صف خود را از آنان جدا کردند.
سردار حاجی‌زاده گفت: گام نهایی دشمنان در این فتنه اخیر حمله نظامی و مسلحانه از سوی نیروهای تروریستی گسیل شده از اقلیم شمال عراق بود که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) این ملت و مدافعان مقتدر نیروی زمینی سپاه قبل از انجام هر حرکتی توطئه آنها را در نطفه خفه کردند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟