loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. تشییع پیکر شهیدان «هوشنگ و امید خوب» حادثه تروریستی شیراز در یاسوج    ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ یاسوج- فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاه

طاهر مهدوی بازدید : 31 سه شنبه 10 آبان 1401 نظرات (0)

.

تشییع پیکر شهیدان «هوشنگ و امید خوب»

حادثه تروریستی شیراز در یاسوج 

  ۱۴۰۱/۰۸/۰۸

ببینید | آغاز مراسم تشییع شهید هوشنگ خوب و فرزندش امید در یاسوج | حضور  گسترده مردم را ببینید - همشهری آنلاینتشییع پیکر دو شهید حادثه تروریستی شیراز در یاسوج +عکس - مشرق نیوز

یاسوج- فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ، شهیدان «حاج هوشنگ خوب و امید خوب» فردا دریاسوج برگزار می شود.

 شهرام مهدوی مطلق ظهر شنبه در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد افزود: مسیر تشییع در یاسوج نیز از خیابان هفتم تیر تا خیابان جمهوری است و پس از انجام مراسم تشییع در مرکز استان، در شهرستان باشت و گچساران نیز مراسم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آئین در نهایت این دو شهید عزیز در لیکک تشییع و به خاک سپرده می‌شوند، گفت: در برابر این فتنه ترکیبی باید بایستیم، کشور ما پر از بسیجی است، هیچ منطقه‌ای بی شهید و رزمنده و فدایی ملت نیست.
مهدوی مطلق تصریح کرد: تشییع شهدا هم عبادت و هم سیاست است، اگر تاکنون مردم و نظام کاری نکرده‌اند به دلیل خویشتن داری آنها بوده است و اینکه عزیزان ما را در خانه امن خدا به رگبار بستند، دیگر جای درنگ باقی نمی‌گذارد و این آئین هم تشییع و همچنین اعلام انزجار است و قطعاً مردم از اقشار مختلف در این آئین باشکوه شرکت خواهند داشت.

شهید حاج هوشنگ خوب و شهید امید خوب پدر و فرزندی بودند که در حرم مطهر شاهچراغ در حادثه تروریستی به شهادت رسیدند و پیکر این دوشهید، فردا در یاسوج تشییع می‌شود.

پیکر دو شهید حادثه تروریستی شیراز در یاسوج تشییع شد.
مراسم تشییع پیکر دو شهید کهگیلویه و بویراحمدی حادثه تروریستی شیراز با حضور گسترده مردم در یاسوج برگزار شد. مردم در این مراسم اعلام انزجار خود را از تروریست‌ها و کشورهای حامی آن اعلام کردند.
 شهیدان «هوشنگ و امید خوب» در حرم مطهر شاهچراخ طی حادثه تروریستی به شهادت رسیدند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟