loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. در واکنش به جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ(ع): از هشدار سرلشکر باقری و سرلشکر سلامی تا دل­نوشته سرلشکر موسوی  ۱۴۰۱/۰۸/۰۶   سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ‌ستاد کل

طاهر مهدوی بازدید : 32 سه شنبه 10 آبان 1401 نظرات (0)
.
در واکنش به جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ(ع):
از هشدار سرلشکر باقری و سرلشکر سلامی
تا دل­نوشته سرلشکر موسوی
 ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
 
نامه سرگشاده سرلشکر باقری به رئیسیسرلشکر سلامی: به‌دنبال پیشرفته‌ترین سلاح‌ها هستیم اما تکیه‌مان به خداست /  ترس، توقف می‌آوردسرلشکر موسوی: ارتش آماده‌تر از هر زمان دیگری است

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ‌ستاد کل نیروهای مسلح طی پیامی ضمن تسلیت حادثه تروریستی شیراز نوشت: بار دیگر در فضای غبارآلود فتنه‌ای که توسط مثلث شوم عبری- عربی- غربی طراحی و فرماندهی می‌شود، جمعی از بهترین بندگان خدا در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیه‌السلام، در هنگامه نماز، آماج گلوله‌های دشمنان کوردل و قسم‌خورده دین و آیین و استقلال ایران عزیز قرار گرفته و شهید و مجروح شدند.
در ادامه این متن آمده: اینجانب ضمن تبریک و تسلیت به رهبر معظّم انقلاب اسلامی، خانواده‌های معزّز شهدا و ملت شریف ایران و دعا برای شفای عاجل مجروحان اعلام می‌نمایم، طراحان و عاملان داخلی و خارجی این جنایت ددمنشانه به زودی در کمین نیروهای انتظامی امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی قرار خواهند گرفت و به‌سزای اعمال ننگین‌شان خواهند رسید.
اغتشاشگران و فریب‌خوردگان نیز که بی‌شک در گناه این جنایت بزرگ شریک هستند بدانند، که امنیت، آرامش و حفظ جان و مال مردم شریف ایران خط قرمز نیروهای مسلح صبور، مقتدر و جان بر کف ایران اسلامی می‌باشد.
دل­نوشته فرمانده ارتش
امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در دلنوشته‌ای برای آرتین، کودک مظلومی که والدین و برادرش در حادثه تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ‌(ع) به شهادت رسیدند، گفت: کاش من به‌جای پدر، مادر و برادرت به خون غلتیده بودم و تو اکنون تنها و داغدار نبودی!
در بخش دیگری از این نوشته آمده است: برای یک سرباز ایرانی هیچ چیز سخت‌تر از آن نیست که در عین توانایی، خون دل بخورد، دندان به هم بفشارد و صبوری کند و شمشیر در نیام نگه دارد. تو خیلی کوچکی ولی شاید برایت گفته باشند مردی قدرتمند و قوی که پیش چشمش، همسرش را به خون کشیدند، به‌خاطر مصالح بالاتر سکوت کرد و خون دل خورد.
این متن افزوده: الان هم آقای ما همین‌طور است. اما اگر لب ‌تر کنند میلیون‌ها عاشق جان فدا به فرمانش همه زشتی‌ها را زیر پا له می‌کنند و دشمن را ادب می‌کنند. اما آقای ما می‌گویند صبور باشید تا واقعیت‌ها خود را به همه نشان دهد و شمشیر خود را برای آمریکا تیز کنید.
فرمانده ارتش خاطرنشان ساخته: فرزند عزیزم، انسان‌نمایی که تو را داغدار کرد، حیوان دست‌آموزی است که ساخت آمریکا، رژیم صهیونیستی و تفکر رژیم سعودی است. اما سرباز ایرانی دندان می‌فشارد و صبوری می‌کند تا در زمان خود به اذن رهبر و مقتدا و فرمانده‌اش طومارشان را درهم بپیچد. فرزند خوبم؛ کاش پیامت را همه می‌شنیدند. آنهایی که به بهانه‌ای، ناخواسته یا نادانسته، قدرت دفاعی و امنیتی کشور را تضعیف و مشغول کردند و فرصت جولان به عروسک‌های دست‌آموز دادند تا حرم و حریم را به گلوله ببندند.
پیام فرمانده سپاه
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان در جنایت تروریستی در حرم احمدبن موسی(ع) در شیراز را تسلیت گفت. در متن پیام آمده است: با محکومیت شدید این جنایت وحشیانه و اقدام پلید به حامیان و همراهان پشت صحنه آن قاطعانه اعلام می‌کنیم: آتش خشم و انتقام ملت بصیر، هوشمند و همیشه در صحنه ایران که توطئه اغتشاشات و آشوبگری‌های اخیر دشمن را در مسیر میرایی قرار داده و با سلب شادمانی از اردوگاه شیطان آنان را مایوس و ناامید ساخته است، سرانجام دامان آنان را خواهد گرفت و به سزای اعمال ننگین خود خواهد رساند. از درگاه حضرت حق‌تعالی برای شهیدان گرانقدر علوم و درجات و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین(ع‌) و برای مجروحین حادثه شفای عاجل طلب می‌کنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟