loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 109 طرح گازرسانی در استان زنجان    ۱۴۰۱/۰۶/۰۶ رحیم سلیمانی‌نژاد «مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان «در نشست خبری با اصحاب رسانه

طاهر مهدوی بازدید : 27 دوشنبه 07 شهریور 1401 نظرات (0)

.

بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 109 طرح گازرسانی در استان زنجان

   ۱۴۰۱/۰۶/۰۶

بهره برداری از گاز 24 روستای استان زنجان در هفته دولت - پانا | خبر فارسی

رحیم سلیمانی‌نژاد «مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان «در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: برای ۵۷ طرح آماده افتتاح، بیش از ۱۱۹ میلیارد و ۷۵۴ میلیون تومان اعتبار هزینه، و برای آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۵۲ روستا نیز بیش از ۱۱۶ میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان اعتبار، برآورد هزینه شده است.
وی افزود: این طرح‌ها شامل بهره‌برداری از ۳۳ واحد تولیدی- صنعتی، افتتاح گازرسانی به ۲۴ روستا و آغاز عملیات اجرایی ۵۲ روستای دیگر در استان زنجان است.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در ادامه افزود: برای افتتاح طرح‌های گازرسانی به ۲۴ روستا در ۴ شهرستان ابهر، خدابنده، زنجان و ایجرود؛ نزدیک به ۱۱۴ میلیارد و ۹۸۲ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است تا ۲ هزار و ۱۹۹ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شوند.
مهندس سلیمانی‌نژاد گفت: با افتتاح این طرح‌ها؛ تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی استان زنجان به ۶۳۴ روستا با ۹۱ درصد بهره‌مندی می‌رسد.
وی اعلام کرد: همچنین عملیات اجرایی ۵۲ پروژه گازرسانی روستایی با پیش‌بینی هزینه‌ای بالغ ۱۱۶ میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان اعتبار آغاز می‌شود تا یک هزار و ۶۴۵ خانوار روستایی دیگر به شبکه گاز کشور متصل شوند.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ادامه داد: در هفته دولت امسال همچنین شاهد بهره‌برداری از ۳۳ واحد تولیدی- صنعتی در استان خواهیم بود که برای اجرای این طرح‌ها نیز بیش از ۴ میلیارد و ۷۷۲ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است تا واحدهای بهره‌مند از گاز استان به ۲ هزار و ۵۲۰ واحد افزایش یابد.
مهندس سلیمانی‌نژاد با اعلام اینکه در حال حاضر۳۸۱ هزار و ۳۸۱ مصرف‌کننده خانگی، تجاری و صنعتی از خدمات شرکت گاز استان زنجان استفاده می‌کنند؛ اظهار کرد: با توجّه به نقش بسیار مهم گاز طبیعی در ساختار زیربنایی اقتصاد استان و کشور، امیدواریم همچنان در تامین انرژی گاز طبیعی شهروندان زنجانی؛ استوار گام برداشته و علاوه‌بر حفظ محیط زیستمان؛ موجبات اشتغال‌زایی روزافزون و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها و توسعه و رفاه هر چه بیشتر مردم عزیزمان را فراهم‌ آوریم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟