loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

* افتتاح طرح‌های بسیج آبرسانی در استان زنجان    ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ سردار غلامرضا سلیمانی در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح‌های بسج آبرسانی کشور که در سالن جلسات سپاه انصارالمهدی استا

طاهر مهدوی بازدید : 27 پنجشنبه 28 بهمن 1400 نظرات (0)

*

افتتاح طرح‌های بسیج آبرسانی در استان زنجان

   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷

603 پروژه محرومیت‌زدایی در استان زنجان با حضور رئیس سازمان بسیج افتتاح شد-  اخبار زنجان - اخبار استانها تسنیم | Tasnim603 پروژه محرومیت‌زدایی در استان زنجان با حضور رئیس سازمان بسیج افتتاح شد-  اخبار زنجان - اخبار استانها تسنیم | Tasnim


سردار غلامرضا سلیمانی در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح‌های بسج آبرسانی کشور که در سالن جلسات سپاه انصارالمهدی استان زنجان برگزار شد، از اجرای 6 هزار طرح آبرسانی در سراسر کشور خبر داد و افزود: این طرح‌ها توسط سازمان بسیج مستضعفان، سپاه‌های استانی، گروه‌های جهادی بسیج و شرکت آب و فاضلاب در مدت 30 ماه اجرایی شده است.
وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در افق جدیدی از تاریخ درخشان خود قراردارد گفت: با بکارگیری ظرفیت‌هایی که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، مورد تأکید قرار داده‌اند از مشکلات عبور کرده و به پیروزی نهایی خواهیم رسید.
گفتنی است در این مراسم 37 طرح آبرسانی روستاهای استان زنجان که با مشارکت بسیج سازندگی اجرا شده بود با اعتباری بالغ بر 178 میلیارد ریال و تحت پوشش قرار دادن 13 هزار و 683 نفر جمعیت به بهره‌برداری رسید.
همچنین 17 طرح آبرسانی دیگر با اعتباری بالغ بر 253 میلیارد ریال و تحت پوشش قرار دادن 7 هزار و 804 نفر جمعیت که به همت شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اجرا شده بود با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به بهره‌برداری رسید.
در ادامه، عملیات اجرایی آبرسانی به 57 روستای فاقد آب شرب پایدار در استان زنجان نیز با اعتباری بالغ بر 680 میلیارد ریال در قالب پروژه‌های محرومیت‌زدایی، توسط سردار سلیمانی آغاز شد.
عملیات اجرایی در این 57 روستا شامل احداث خط انتقال به طول 53 کیلومتر، اصلاح شبکه توزیع آب بیش از 10 کیلومتر و دیگر تاسیسات جانبی می‌باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟