loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

امام جمعه موقت تهران:   آمریکا به بهانه مبارزه با ‌تروریسم   فقر و بدبختی را به مردم افغانستان تحمیل کرد      ۱۴۰۰/۰۶/۲۶ آیت‌الله کاظم صدیقی، امام

طاهر مهدوی بازدید : 35 شنبه 27 شهریور 1400 نظرات (0)
امام جمعه موقت تهران:
 
آمریکا به بهانه مبارزه با ‌تروریسم
 
فقر و بدبختی را به مردم افغانستان تحمیل کرد
 
   ۱۴۰۰/۰۶/۲۶

آیت‌الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در سخنان آدینه‌ای خود که از ویژه برنامه رادیویی «در ساحت حضور» پخش شد، ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب دولت سیزدهم ابراز داشت: رهبر انقلاب در جلسه با هیئت دولت سیزدهم از آنها خواستند که تلاش مجاهدانه، توسل و توکل را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: از روزی که آیت‌الله رئیسی و کابینه دولت سیزدهم امور کشور را بر عهده گرفتند، با فعالیت‌های شبانه‌روزی و مجاهدانه برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند.
به گزارش رسا، امام جمعه موقت تهران با‌ اشاره به اتفاقات افغانستان خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها به بهانه مبارزه با ‌تروریسم وارد افغانستان شدند و بیش از ۲۰۰۰ میلیارد دلار در این کشور هزینه کردند، اما دستاوردی جز کشتار، فقر و بدبختی برای مردم افغانستان، بهره دیگری نداشتند.
آیت‌الله صدیقی با بیان اینکه باید تمام جوامع بشری از اتفاقات افغانستان درس بگیرند، افزود: آمریکایی‌ها جز بدبختی و نکبت و زوال برای کشورهای وابسته به خود، سود دیگری ندارند.
وی با بیان اینکه نظام اسلامی ایران حامی ‌ملت و مردم افغانستان است، گفت: کشور ایران طولانی‌ترین مرز مشترک را با افغانستان دارد و ما ‌اشتراکات دینی و مذهبی زیادی با مردم این کشور داریم.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه استقلال، امنیت و رفاه مردم افغانستان مورد توجه نظام اسلامی ایران است، اظهار داشت: باید حکومت افغانستان از تمام گروه‌ها، اقوام و مذاهب این کشور شکل گیرد و آرا و نظرات مردم این منطقه در تشکیل دولت این کشور مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟