loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

* سرلشکر باقری: جایگاه حادثه بزرگ دفاع مقدس هر روز بیش از پیش مشخص می‌شود     ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ سرلشکر محمد باقری رئیس ‌ستاد کل نیروهای مسلح در دهمین جلسه هیئت امنای بنیاد

طاهر مهدوی بازدید : 28 دوشنبه 25 بهمن 1400 نظرات (0)

*

سرلشکر باقری:

جایگاه حادثه بزرگ دفاع مقدس هر روز بیش از پیش مشخص می‌شود

    ۱۴۰۰/۱۱/۲۴

سرلشکر باقری درگذشت پدر سرلشکر ایزدی را تسلیت گفت - ایرنا

سرلشکر محمد باقری رئیس ‌ستاد کل نیروهای مسلح در دهمین جلسه هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که صبح دیروز در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، گفت: از همت و حضور شکوهمند ملت بزرگ ایران در یوم‌الله ۲۲ بهمن و همچنین تلاشی که دستگاه‌های ذی‌ربط در جهت برگزاری این مراسم انجام دادند، تشکر و قدردانی می‌کنیم. یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) بزرگ فجرآفرین تاریخ کشور و جهان را گرامی می‌داریم و همچنین رحمت و رضوان الهی را برای روح بلند ایشان از پروردگار عزیز طلب می‌کنیم.
رئیس ‌ستاد کل نیروهای مسلح افزود: همچنین یاد و خاطره همه شهیدان عزیز را که از بدو شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون این جریان و پرشکوه انقلاب و انقلابی بودن و انقلابی ماندن را جاری نگه داشته‌اند، گرامی می‌داریم و امیدواریم که خداوند همه مشتاقان این راه را به آرزوی خود برساند. حقیقت این است که هرچه زمان از دوران دفاع مقدس می‌گذرد، اهمیت، ارزش و جایگاه این حادثه بزرگ در تاریخ کشور، تاریخ منطقه و حتی جهان بیشتر مشخص می‌شود.
وی اضافه کرد: شاید در آن دوران و یا در ادوار نزدیک به دوران دفاع مقدس اهمیت این جریان تاریخی آن‌قدر برجسته و مشخص نبود؛ اینکه چگونه ملتی که تازه از ظلم و ستم حکومت سیاه پهلوی آزاد شدند و در طول گذشت یک سال و نیم از حکومت نوپای اسلامی، درست در زمانی که مشغول تثبیت نظام، انقلاب و کشورشان بودند و با توطئه‌های داخلی مقابله می‌کردند به ناگاه با یک تهاجم سنگین از جانب استکبار جهانی و حمایت بیش از ۳۰ کشور از یک رژیم ظالم متجاوز، مواجه شدند و بخشی از خاک کشورشان را از دست دادند و آسیب فراوانی دیدند.
رئیس ‌ستاد کل نیروهای مسلح افزود: این جنگ برای ملت ایران با تحریم‌های همه‌جانبه همراه بود؛ اما ملت بزرگ ایران با دست خالی و استعانت از لطف و کمک خداوند و تکیه بر مردم و توان داخلی و همت مضاعف توانست در برابر ناملایمات و سختی‌ها ایستادگی کند و این پیروزی بزرگ را برای خود رقم بزند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟