loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

* وزیر اطلاعات:     امنیت سیستان و بلوچستان نتیجه وحدت شیعه و سنی است   ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ وزیر اطلاعات گفت: اگر امروز در استان سیستان و بلوچستان امنیت داریم و توانس

طاهر مهدوی بازدید : 23 یکشنبه 17 بهمن 1400 نظرات (0)
*
وزیر اطلاعات: 
 
 امنیت سیستان و بلوچستان نتیجه وحدت شیعه و سنی است
 
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
وزیر اطلاعات گفت: اگر امروز در استان سیستان و بلوچستان امنیت داریم و توانستیم در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های امنیتی مختلف مقابله کنیم، نتیجه وحدت شیعه و سنی و همکاری مردم این استان و تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات در جلسه شورای تأمین سیستان و بلوچستان بیان داشت: باید برای آسایش این مردم و به‌خصوص مردم غیور و شهیدپرور استان سیستان و بلوچستان و در جهت اشتغال، معیشت، اقتصاد و آنچه که نیاز امروز جامعه است تلاش کنیم.
به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات، وی با بیان اینکه دولت سیزدهم، دولتی مردمی است، افزود: این دولت، تمام همت و تلاش خود را در جهت رشد اقتصادی و اشتغال مردم این استان و رفع مشکلات معیشتی و اجتماعی سیستان و بلوچستان به کار گرفته است.
حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب خاطرنشان کرد: اگر امروز در استان سیستان و بلوچستان امنیت داریم و توانستیم در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های امنیتی مختلف مقابله کنیم، نتیجه وحدت شیعه و سنی و همکاری مردم این استان و تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است.
همچنین در این جلسه مدرس خیابانی، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با همه تهدیدهای مختلف، از طریق مرز سیستان و بلوچستان، امروز با انسجامی که در تمامی مجموعه‌ها وجود دارد این استان از لحاظ شاخص‌های امنیتی در حد قابل قبولی است.
وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت مرز برای این استان مهم است و این استان با دارا بودن ۱۶۰۰ کیلومتر مرز، ظرفیت‌های تجاری خوبی دارد و این موضوع می‌تواند شاخص‌های امنیتی را تقویت کند.
گفتنی است، حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب با حضور در ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان، به تماس‌های مردمی سیستان و بلوچستان پاسخ داد و دستورات لازم را برای رفع مشکلات مردم صادر کرد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟