loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. امیر سرتیپ علیرضا الهامی: نیروهای مسلح ما با کسانی که ایران را تهدید کنند مماشات ندارند  ۱۴۰۲/۰۵/۲۲ امیر سرتیپ علیرضا الهامی، جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با حضو

طاهر مهدوی بازدید : 11 دوشنبه 23 مرداد 1402 نظرات (0)
.
امیر سرتیپ علیرضا الهامی:
نیروهای مسلح ما با کسانی که ایران را تهدید کنند مماشات ندارند 
۱۴۰۲/۰۵/۲۲

امیر سرتیپ الهامی: ارتش با رصد تهدیدات برای انجام مأموریت‌ها آماده است |  خبرگزاری فارس

امیر سرتیپ علیرضا الهامی، جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در گروه پدافند هوایی شهید جودکی اهواز با بازدید از بخش‌های مختلف این گروه پدافندی، توان رزم و آمادگی دفاعی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.
جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در این بازدید، با بیان اینکه آسمان کشور با دقت مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد، گفت: هر روز شاهد پیشرفت‌های خوبی در یگان‌های پدافند هوایی هستیم.
وی ضمن ابراز رضایت از آمادگی و توان رزمی این یگان، افزود: آموزش‌ها و تمرینات لازم متناسب با تهدیدات احتمالی در یگان‌های پدافند هوایی در حال انجام است.
امیر الهامی ادامه داد: امروز در سطح یگان‌های پدافند هوایی، خلاقیت، ابتکارات و بهینه‌‌سازی‌هایی را شاهد هستیم که مثال زدنی است، این مسئله، احساس مسئولیت این یگان‌ها را ثابت می‌کند.
وی افزود: نیروهای مسلح ما با کسانی که ایران را تهدید کنند، مماشات ندارد و همان‌طور که ۴۳ سال مقاوم در برابر دشمنان ایستاده‌ایم، بر عهد و پیمان خود هستیم و استوارتر از قبل به پیش خواهیم رفت.
جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: امروز پدافند هوایی ارتش در بالاترین سطح از آمادگی رزمی قرار دارد و متناسب با تهدیدات دشمنان، آمادگی لازم در زمینه‌های رزمی، علمی، فناوری را کسب کرده و در این راه از دانش متخصصان بومی، فناوری‌های روز و تجهیزات بومی استفاده می‌کند و به حدی از آمادگی رسیده‌ایم که قدرت دفع هر نوع تهدیدی را داریم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟